Mijn inkt was uitgedroogd en omdat ik niet zoveel print haal ik mijn inkt bij de Action, niet de beste kwaliteit maar ik print vooral zwart/wit en daar is het goed genoeg voor. Ik heb al jaren de Canon Pixma MP550 en ik heb eerder inkt bij de action gehaald maar nu hadden ze voor mijn type printer alleen de XL inktpatronen. Ik dacht geen probleem maar die dingen zijn dus ook een stukje groter, logisch eigenlijk, maar ik weet dus niet hoe ik die nu moet gebruiken in mijn printer. De normale passen perfect erin en er is geen ruimte over maar ik zie niet hoe ik het bakje eventueel kan vergroten zodat de XL past.
Maar zo ver ik weet bestaat er ook geen XL variant van deze printer toch? Ik heb het pakje nog niet opengemaakt dus ik kan het nog terug brengen maar wellicht zie ik iets over het hoofd waardoor het toch past?
Heeft iemand deze printer in combinatie met XL patronen?
Maar zo ver ik weet bestaat er ook geen XL variant van deze printer toch? Ik heb het pakje nog niet opengemaakt dus ik kan het nog terug brengen maar wellicht zie ik iets over het hoofd waardoor het toch past?
Heeft iemand deze printer in combinatie met XL patronen?