Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmgItsKoen
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 09:18
Ik heb nu al een aantal jaar een MSI laptop (vergelijkbaar met deze) maar deze begint steeds slechter te presteren. Het enige wat ik speel is League of Legends, maar met deze laptop wordt het open hebben van Chrome + League al een issue af en toe. Met framedrops tot gevolg.

Wat ga je met je laptop doen?
League of Legends

Wat is je budget?
Maximaal tussen de €1500 en €2000 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, wij spelen ieder weekend met vrienden bij ons thuis en daarom wil ik ook graag een 17" laptop.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil vooral een degelijke laptop, die ik nu heb ik heel flimsy en héél erg plastic. Zou dat graag anders zien. Het mag van mij best plastic zijn, zolang het maar niet plastic fantastic aanvoelt. Verder zou ik graag een scherm met een verversingsfrequentie van minstens 144hz willen. Ik ga nu ook uit van een 3070, gewoon om er zeker van te zijn dat ik de komende jaren vooruit kan.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zag zelf laatst deze deal voorbij komen, helaas net te laat met bestellen: Lenovo Legion 5 Pro. Dit is geen 17" maar leek mij zo'n goede deal dat het het wel waard was. (en alsnog groter dan 15")

Verder kwam ik deze tegen Acer Nitro 5, maar ik weet niet hoe het tegenwoordig met de kwaliteit van Acer laptops zit? Een jaar of 8 geleden heb ik een Acer laptop gehad die dus erg plastic aanvoelde.

Ook had ik nog een vraag aan jullie, is het bij een 17" laptop al waard om naar 1440p te kijken? Of is Full HD nog steeds scherp? Zal dit een erge tik aan performance geven?

Beste antwoord (via OmgItsKoen op 22-06-2022 19:35)

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
OmgItsKoen schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:01:
[...]

Het probleem is dat deze niet meer beschikbaar is. :'(
voor mij werkt de link uit je eerste post gewoon en kan ik hem in mijn winkelmandje leggen. Misschien nog eens proberen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:55
ik zou voor de Legion gaan,voor de hudige prijs echt een goede deal en ik heb deze zelf,die is echt meer dan prima.Zowel qua bouw, performance en ook het scherm is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmgItsKoen
freaky35 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:42:
ik zou voor de Legion gaan,voor de hudige prijs echt een goede deal en ik heb deze zelf,die is echt meer dan prima.Zowel qua bouw, performance en ook het scherm is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:44
[...]

https://tweakers.net/pric...yword=Lenovo+Legion+5+Pro

Zit hier niet iets tussen? ( zitten minimale verschillen tussen, kon niet zo snel vinden wat )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qaudore
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-09 12:46
[...]

Ik heb een Lenovo Legion 5 17ACH6H (82JY004LMH) liggen, maar deze is al wel een half jaartje oud. Doe maar een dm als je interesse hebt.

Is wel een 1080p model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
1080p op 17” is pixels tellen lijkt mij.

🌞🍃

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
[...]

voor mij werkt de link uit je eerste post gewoon en kan ik hem in mijn winkelmandje leggen. Misschien nog eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmgItsKoen
nietorigineel schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 19:03:
[...]

Held! Ik heb hem besteld. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
Haha veel plezier ermee. Toen ie eenmaal in dat mandje lag was de verleiding wel groot.
Pagina: 1