Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 24-06-2022 15:14)
chkdsk /f had 3x nodig maar heeft alle fouten weten te herstellen, kaartje liijkt nu weer goed. Dataloss durf ik niet te zeggen, maar aan de fouten te zien zat de corruptie voornamelijk in de spotify cache. DIe kan ik missen
Dank voor het meedenken allen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Alle reacties
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Echter in Windows dus prima leesbaar en dat bevreemd me. Chkdsk onder Windows nog niet uitgevoerd, maar ik ga er vanuit dat die niet zo heel veel kan met een onder Android geformatteerd filesystem. Dan kan ik net zo goed een nieuwe format onder android uitvoeren lijkt me.
Als je het onder windows kan lezen, dan is het FS ondersteund, ook voor chkdsk. Waarschijnlijk is het exFat (uitgaande van > 32GB kaartje).The Eagle schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:33:
Chkdsk onder Windows nog niet uitgevoerd, maar ik ga er vanuit dat die niet zo heel veel kan met een onder Android geformatteerd filesystem. Dan kan ik net zo goed een nieuwe format onder android uitvoeren lijkt me.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Vraag is dan nog steeds of een chkdsk dan ook errors kan fixen op een dergelijk filesystem, maar dat gaan we dan zien.
[ Voor 43% gewijzigd door The Eagle op 19-06-2022 22:13 ]
chkdsk /f had 3x nodig maar heeft alle fouten weten te herstellen, kaartje liijkt nu weer goed. Dataloss durf ik niet te zeggen, maar aan de fouten te zien zat de corruptie voornamelijk in de spotify cache. DIe kan ik missen
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Wil ik ook niet, wil er zo ook bij kunnen
Ik zou geen onnodig risico nemen met welke data je op het kaartje zet. Een SD kaartje die eenmaal kapot aan het gaan is zet vaak door. Dus zorg dat je geen gegevens er op zet die je niet kunt missen (maak een goede backup).The Eagle schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 12:23:
Ok, had eindelijk tijd om er verder in te duiken