Kamer gezocht in Wageningen - advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heeft iemand hier misschien advies over het zoeken van een kamer of studio in Wageningen? Alle tips zijn welkom!

[ Voor 58% gewijzigd door wian op 24-05-2024 18:42 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Ik zou in eerste instantie Idealis aanraden, maar die zetten hun kamers tegenwoordig ook via Room online zo te zien, dus dan zit ze al goed.
Verder dan allerhande Facebookgroepen in de gaten houden, en anders wanneer de studie is begonnen bij studie(verengings)genoten laten weten dat je een kamer zoekt en zo viavia ertussen proberen te komen.
Idealis heeft ook kamers in Ede (daar heb ik bij gewoond en gestudeerd, zo ken ik ze). De zuidkant van Ede is niet ver van de universiteit Wageningen, dat kan ook een goede (tijdelijke) optie zijn, de kamerdruk in Ede is altijd wat lager geweest dan Wageningen met inderdaad veel buitenlandse studenten...

[ Voor 3% gewijzigd door Jovatov op 19-06-2022 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalMaid89
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-12-2024
Probeer op social media te kijken naar huizen die een tijdelijke huisgenoot zoeken. Dat kan zomaar leiden tot een permanente kamer.

Ik ging zelf in onderhuur toen een studiegenootje van me een halfjaar in het buitenland ging studeren. Ze zocht iemand om op haar kamer te passen. Aan het einde van die periode kwam er toevallig een kamer vrij in hetzelfde huis en mocht ik meteen doorverhuizen. Want de huisgenoten mochten mij graag en het scheelde weer met een hospiteeravond organiseren.

Edit: En mocht er dan geen kamer vrijkomen, heb je in ieder geval connecties opgebouwd. Dan vind je sneller een kamer.

[ Voor 11% gewijzigd door MetalMaid89 op 20-06-2022 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!1987!
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bedankt maar kijkende naar de reviews blijven we liever weg bij kamernet. Je moet eerst een abonnement nemen voordat je kunt reageren en daarna blijken de kamers niet meer beschikbaar. Op trustpilot en Facebook wordt het zelfs aangemerkt als scam…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

wian schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:13:
[...]

Bedankt maar kijkende naar de reviews blijven we liever weg bij kamernet. Je moet eerst een abonnement nemen voordat je kunt reageren en daarna blijken de kamers niet meer beschikbaar. Op trustpilot en Facebook wordt het zelfs aangemerkt als scam…
Helaas is Kamernet toch één van de plekken waar de meeste studentenhuizen hun kamer opzetten.
Anders zoals eerder vermeld Facebook, of misschien het (digitale) prikbord van de studentenvereniging/studievereniging.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Pagina: 1