Televisies in showroom centraal bedienen d.m.v. media player

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelolang
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik heb in een showroom een aantal verschillende televisies hangen waarvan de bediening op iedere tv weer anders is. Iedere ochtend de tv opstarten en dan navigeren op een NAS vergt nogal veel tijd. Daarom ben ik op zoek naar media players waarvan ik de video output centraal zou kunnen regelen per scherm. Bijvoorbeeld met een app op de telefoon.

In de ideale situatie kan op iedere tv dan een andere video worden gestreamd. Het allermooiste zou zijn als de media player en de stream dan op een bepaald tijdstip automatisch zou starten en ook weer op een bepaald tijdstip uit zou gaan. Is zoiets mogelijk?

Er hangen een aantal grote schermen dus 4K ondersteuning zou ook wenselijk zijn. Er is al een Synology NAS met video's aanwezig.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica koopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis. GoT is geen forum waar je een vraag post en op antwoord wacht, wij verwachten enige vorm van eigen inzet, vooronderzoek. Vandaar dat onderstaande template naar voren komt om in te vullen en niet ter verwijderen.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.