Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Kan als ie echt warm wordt wel de levensduur verkorten geloof ik jaOp zaterdag 25 augustus 2001 23:13 schreef ReseTTim het volgende:
mijn monitor is nu zow warm dat je haast een eitje kan bakken op de monitor.
nu is mijn vraag is dit eigenlijk schadelijk voor de beeldbuis of iets dergelijks??
edit: typo
Met mijn monitoren geen probleem, maar dat zijn dan ook beiden TFT schermen.
Euhmmmmmm, het probleem is: als je er nu een eitje op losbreekt, dan zal er eiwit door de gleuven naar binnen vallen.
Je kunt dit oplossen door er een stukje aluminium folie op te leggen.
Okay genoeg bull, dit lijkt me niet schadelijk.
Als je een goed merk hebt, dan mag het geen problemen geven.
Wanneer een iiyama te heet wordt, dan komen er allemaal weirde kleurtjes in het beeld.
Wanneer een iiyama te heet wordt, dan komen er allemaal weirde kleurtjes in het beeld.
And The Only One
Verwijderd
Effe voelen,
kan nooit heel erg goed zijn, maar ja de zomer gaat ooit weer voorbij, en in de winter is het wel lekker
Ik heb 1 keer een topic gezien waarbij het echt noodzakelijk was om een ventilator in te bouwen, want hij ging helemaal flippen. Nadat de FAN ingebouwd was, was het prob over. En verder gebruiken ze ook monitoren in Afrika waar het constant dit weer is, dus mij lijkt het dat het niet schadelijk is. Maar als je monitor te koud is, dan is het beeld ook niet echt om aan te zien.
Verwijderd
Op zaterdag 25 augustus 2001 23:19 schreef Sovereign het volgende:
tis idd een iiyama A702HTOp zaterdag 25 augustus 2001 23:19 schreef Diamon het volgende:
Euhmmmmmm, het probleem is: als je er nu een eitje op losbreekt, dan zal er eiwit door de gleuven naar binnen vallen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
PICSOp zaterdag 25 augustus 2001 23:13 schreef ReseTTim het volgende:
Verwijderd
mijn iiyama 22" van mijn andere pc wordt ook erg warm als hij een tijd aan staat maar nog nooit problemen gehad
Verwijderd
Goh... leuk voor je.Op zaterdag 25 augustus 2001 23:19 schreef Sovereign het volgende:
Als het eiwit in de monitor valt wel denk ik...Op zaterdag 25 augustus 2001 23:13 schreef ReseTTim het volgende:
nu is mijn vraag is dit eigenlijk schadelijk voor de beeldbuis of iets dergelijks??
Verwijderd
Die opmerking van Sovereign was meer voor mij bedoeld denk ikOp zondag 26 augustus 2001 01:00 schreef RopStop het volgende:
[..]
Goh... leuk voor je.
Mijn 22" Iiyama wordt ook wel heet, maar de kwaliteit ervan is nog steeds toppie. En heb het ding nu al weer een half jaar en nog nooit problemen mee gehad (hij staat zo'n 16 uur per dag aan)
We hebben een keer een gezond meningsverschil gehad
Aha, toch goed onthouden uit een ander topicOp zaterdag 25 augustus 2001 23:30 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
tis idd een iiyama A702HT
Afijn, ik heb ook de VMP410 en die van mij wordt ook aardig warm.
Kan mijn hand er wel ophouden, en is dus niet echt heet.
Okay, tis nog geen eens 12.00 en de monitor zal de gehele dag aanblijven.
Zal vanavond nog es effe voelen, en kijken hoe warm hij dan is.
Mijn iiyama heeft geen warmte probleem, maar wel een ander probleem.
Ben volgende week niet thuis, maar die week erop zal ik es een poging ondernemen om toch met Teleramp te bellen.
Monitor gaat voor de 4-de keer pleitte
And The Only One
Pagina: 1