[feat] taartje bij topicreeks verjaardag of jubileum

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Naar aanleiding van The Eagle in "Gebruik je nog vintage audio apparatuur? Deel 2"

De topic reeks bestaat bijna 20 jaar. Leek mij wel een mooie gelegenheid om een topic met een taartje (net als bij jarige Tweakers) te markeren in de overzichten en bij de titel. Vervang de textballonnetjes ofzo, zoiets.
Mijn voorbeeld zal vast niet de enige langlopende reeks zijn, maar ik denk dat de vaste bezoekers van dergelijke topicreeksen zoiets wel zouden kunnen waarderen :)

En ja, dit is ongetwijfeld een van de vreemdste maar ook leukste feature requests van de laatste jaren. Reden te meer om hem op te pakken ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
Mooie gelegenheid om er een artikel aan te wijden op de FP. (met leuke quotes uit 20 jaar topic historie)

(en een week later natuurlijk de review van de Anniversary) :D

@The Eagle Tag je ook even een Forum-mod/devver/community/weetikveelwie ?

Gewoon om het onder de aandacht te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Och, t.net bestaat al langer dan 20 jaar hoor. Maar omdat je het vraagt wil ik best wel even @crisp taggen, al verwacht ik dat ie dit vanzelf ziet

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_BoKmeester
The Eagle schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:46:
Och, t.net bestaat al langer dan 20 jaar hoor.
Topic bestaat pas 20 jaar hoor (ongeveer) :D
Lijkt me een leuk item, maar waar begin je als redactie?

Voor een rijtje Thorens, B&W en ander audiogespuis kun je t beste gewoon de topicreeks lezen. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:09

crisp

Devver

Pixelated

Een Henk met grijs haar lijkt mij toepasselijker :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
The_BoKmeester schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 00:22:
[...]

Topic bestaat pas 20 jaar hoor (ongeveer) :D
Lijkt me een leuk item, maar waar begin je als redactie?

Voor een rijtje Thorens, B&W en ander audiogespuis kun je t beste gewoon de topicreeks lezen. :D
Gewoon , rijtje met de langst lopende topicreeksen. Geeft meteen een goed beeld van wat de Tweaker bezig houdt buiten computers :)
Maar daar ging mijn verzoek niet over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
crisp schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:01:
Een Henk met grijs haar lijkt mij toepasselijker :P
Dat zal wel moeten dan, want een Henk met rollator is geen ruimte voor in de pixels :P

Maar een dergelijk soort van senior icoon zou ik niet voor gaan. Geeft een beeldvorming weer op het topic "we vinden het oud" en dat was niet de intentie :)

Having said that: voel je vrij een dergelijke smiley aan de bruikbare smileys toe te voegen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_BoKmeester
@The Eagle Goed idee, dat lijstje met langlopende topics. Een FP-artikel er aan wijden is ook weer wat overdreven. (ik begreep t verkeerd)

Een indicator bij een jarig topic is wel leuk, maar waar moet je die kwijt? (in de AT-list bijvoorbeeld)

Kan de (vloeken in de kerk) DPC-ranglijst niet weg? Oh wacht, dat was niet nutteloos energie verstoken natuurlijk.

Tjah, doe je Henk met Vinyl, walkman of MD-speler? :D

[ Voor 14% gewijzigd door The_BoKmeester op 18-06-2022 14:04 ]

Pagina: 1