Feature request: Link naar het geschreven artikel bij video

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zie vaak interessante video's in het stukje "Laatste video's" op de frontpage waarvan ik het bijbehorende artikel gemist heb omdat het te druk was bijvoorbeeld.

Maar omdat ik een hekel heb aan het bekijken van video's moet ik dan altijd lopen zoeken naar het bijbehorende geschreven artikel (dat er altijd is, waarvoor hulde *O* !!)

Misschien zou het een idee zijn om bij het video artikel een linkje te maken naar het geschreven artikel.

Voorbeeldje: Dit videoartikel: video: Kijk mam, zonder kabels! - Aorus verwezenlijkt droom van kabelloze pc

En daarbij hoort dus dit geschreven artikel: reviews: Kijk mam, zonder kabels! - Aorus verwezenlijkt droom van kabelloze pc

Maar er is vanaf het videoartikel geen manier om door te klikken naar het geschreven artikel hoewel het andersom wel mogelijk is de video te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:09

crisp

Devver

Pixelated

In principe kan de redactie dit zelf faciliteren, hetzij door de video ook te linken aan de review zodat de review bij de video onder "lees meer" komt te staan, of simpelweg door een link naar de review toe te voegen aan de tekst in het video-artikel. @Tomas Hochstenbach ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:06

TradeMarkNL

Videoproducer
Hoi @GekkePrutser ! We doen dit standaard, alleen is deze er blijkbaar tussendoor geglipt |:( Dus bedankt voor de oplettendheid en ik heb het nog even aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
TradeMarkNL schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 12:40:
Hoi @GekkePrutser ! We doen dit standaard, alleen is deze er blijkbaar tussendoor geglipt |:( Dus bedankt voor de oplettendheid en ik heb het nog even aangepast.
Oeps dat wist ik niet, ik dacht dat het standaard was. Sorry. Bedankt!