Ik heb een tijd geleden een Samsung Oddysey+ Mixed Reality headset gekocht. Die sluit ik aan op mijn Windows Surface Book 2 (13 inch, GPX1050 GPU). Dat is wat onderbemeten, maar werkte prima voor wat ik ermee wilde: Google Earth VR. Mijn vader is dementerend en het brengt hem heel veel plezier om digitaal terug te gaan naar allerlei plekken waar hij geweest is, hij kan dan ook precies vertellen waar hij zijn tentje heeft neergezet.
Tot het ging haperen. De headset werd steeds vaker niet 'wakker', het groene lampje bleef dan knipperen. Systeemherstel werkte niet. Drivers verwijderen en opnieuw installeren werkte een paar keer.
Wat ik verder geprobeerd heb:
- Het zou een USB-powerissue kunnen zijn. Vanalles geprobeerd in de powerzettings en regedit. Ook 2 verschillende USB-hubs geprobeerd
- Alle mogelijke combinaties aan settings in Mixed Reality geprobeerd
- Volledige wipe en herinstallatie van Windows (paar keer)
Niets. Wat ik ook probeer: Niets. Ik heb natuurlijk wel de bril op een andere laptop getest. De bril werkt gewoon.Ik ben volledig door mijn ideeën en google-zoektermen heen. Microsoft zelf komt niet verder dan 'probeer Windows nog eens opnieuw te installeren'.
Iemand hier nog een idee?
...
Tot het ging haperen. De headset werd steeds vaker niet 'wakker', het groene lampje bleef dan knipperen. Systeemherstel werkte niet. Drivers verwijderen en opnieuw installeren werkte een paar keer.
Wat ik verder geprobeerd heb:
- Het zou een USB-powerissue kunnen zijn. Vanalles geprobeerd in de powerzettings en regedit. Ook 2 verschillende USB-hubs geprobeerd
- Alle mogelijke combinaties aan settings in Mixed Reality geprobeerd
- Volledige wipe en herinstallatie van Windows (paar keer)
Niets. Wat ik ook probeer: Niets. Ik heb natuurlijk wel de bril op een andere laptop getest. De bril werkt gewoon.Ik ben volledig door mijn ideeën en google-zoektermen heen. Microsoft zelf komt niet verder dan 'probeer Windows nog eens opnieuw te installeren'.
Iemand hier nog een idee?
...
[ Voor 0% gewijzigd door supersoco80 op 17-06-2022 16:55 . Reden: typo ]