Ik heb afgelopen week, een soort keuken dressoir laten plaatsen, harstikke mooi van kleur
super strak keurig gedaan door een grote keuken boer.
De rest van de keuken is best goed, een jaar of 10 oud. Maar toch een andere look.
Nou was ik eens aan het kijken naar een manier om de oude keuken op te leuken en
dan kom ik op het laten wrappen van de keuken. Als ik daar op google zijn er best
veel bedrijfjes die dat aanbieden, maar ik krijg maar moeilijk inzicht of het "echte" proffesionele
bedrijven zijn. Ik weet er ook echt helemaal niks over. En wat te verwachten.
Vandaar dit topic, ik hoop dat er ervaringen gedeeld kunnen worden.
Ik heb wel een paar vraagtekens over het wrappen.
- De kosten zijn relatief laag, ik denk rond de 800 a 1100 euro voor een gemiddelde
keuken met een frontje of 15. De google hits schrijven een werktijd van 2 dagen ongeveer.
- Ik vraag mij echt af of dit wel kwaliteit is (en dan doel ik op duurzaamheid)
- Hoe gaat dat er uitzien aan de binnenkant van de frontjes, ik heb het idee dat het
niet strak om de hoekjes gaat. (als een soort pakpapier
)
Kortom, mijn keuken is goed in orde. Ik heb even geen 15k te besteden om de boel te
vervangen. Maar zie het wel zitten om het mooier te maken. Is wrappen een mooie optie?
Hopelijk hebben jullie die ervaring, en wellicht wat voorbeelden om te delen.
Vervolgens heb ik dus best moeite met het vinden van een goed bedrijf tussen
de google hits.
super strak keurig gedaan door een grote keuken boer.
De rest van de keuken is best goed, een jaar of 10 oud. Maar toch een andere look.
Nou was ik eens aan het kijken naar een manier om de oude keuken op te leuken en
dan kom ik op het laten wrappen van de keuken. Als ik daar op google zijn er best
veel bedrijfjes die dat aanbieden, maar ik krijg maar moeilijk inzicht of het "echte" proffesionele
bedrijven zijn. Ik weet er ook echt helemaal niks over. En wat te verwachten.
Vandaar dit topic, ik hoop dat er ervaringen gedeeld kunnen worden.
Ik heb wel een paar vraagtekens over het wrappen.
- De kosten zijn relatief laag, ik denk rond de 800 a 1100 euro voor een gemiddelde
keuken met een frontje of 15. De google hits schrijven een werktijd van 2 dagen ongeveer.
- Ik vraag mij echt af of dit wel kwaliteit is (en dan doel ik op duurzaamheid)
- Hoe gaat dat er uitzien aan de binnenkant van de frontjes, ik heb het idee dat het
niet strak om de hoekjes gaat. (als een soort pakpapier
Kortom, mijn keuken is goed in orde. Ik heb even geen 15k te besteden om de boel te
vervangen. Maar zie het wel zitten om het mooier te maken. Is wrappen een mooie optie?
Hopelijk hebben jullie die ervaring, en wellicht wat voorbeelden om te delen.
Vervolgens heb ik dus best moeite met het vinden van een goed bedrijf tussen
de google hits.