Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tychoth
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20-06-2022
Ik heb net mijn opleiding Engineer afgerond op niveau 4. Ik ga hierna doorstuderen op het HBO maar loop nu nog stage bij het bedrijf Meyn. Ik ga er van uit dat ik hier een vakantie baan aangeboden krijg maar vraag me af hoe veel loon ik moet verwachten/vragen. Ik zou graag 40 uur per week willen werken voor 1 maand lang

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen.

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
Wat doe je bij Meyn? Vegen? 11,-/uur? Vegen én de WC? 12,-/uur.

Nee, geintje. Veel te weinig info. Hoe oud ben je, welke branche, opleiding 'MBO4 - Engineer' zegt mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tychoth
klopt ik was vergeten dat mijn profiel niet te zien was voor anderen mensen. Ik ben 18 jaar ik werk in de voedselverwerkingsbranche (techniek) en werk op de afdeling van Research and development. Hier ontwikkel ik nieuwe machines die pluimvee kunnen verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 19:51

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik denk dat je nog even geduld moet hebben, wacht even op het aanbod. Daarna kan je altijd nog vragen om meer of minder per uur. ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Ik denk dat je stagevergoeding al een aardige indicatie kan zijn.
Heb je een leuke stagevergoeding gekregen lijkt me de kans ok dat er ook een net aanbod komt.
Krijg je nauwelijks of geen stagevergoeding, hou rekening met minimumloon (of iets extra).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:15
Meyn is een behoorlijk grote partij zie ik.
Probeer te achterhalen of jullie een CAO hebben.
Ik vermoed dat jullie zoals velen bij de metalektro zitten.
De slechtst betaalde R&D functie is 2570€/maand tegenwoordig. En eigenlijk is dat ook fair als je gewoon dat werk doet, behalve dat het bedrijf er mee aan komt dat je 'pas' 18 bent.

Maar zoek dus even uit of je een CAO hebt, en vanuit daar weet je al een hoop.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onno oliver
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-06 13:11
alaintje schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:31:
Meyn is een behoorlijk grote partij zie ik.
Probeer te achterhalen of jullie een CAO hebben.
Ik vermoed dat jullie zoals velen bij de metalektro zitten.
De slechtst betaalde R&D functie is 2570€/maand tegenwoordig. En eigenlijk is dat ook fair als je gewoon dat werk doet, behalve dat het bedrijf er mee aan komt dat je 'pas' 18 bent.

Maar zoek dus even uit of je een CAO hebt, en vanuit daar weet je al een hoop.
Even kijken op hun carere site?

https://ssl1.peoplexs.com...sign%20Engineer%20CAD#top
Why Meyn?

Working at Meyn as a Design Engineer CAD is offering you the opportunity to put your mark on crucial innovation projects. We are constantly pushing the boundaries on mechanical and future mechatronic solutions. Our machines are operating all over the world and contribute to helping to feed the world. Within our company, we encourage growth and career-building, but without obligation. You can be who you want to be!

Working conditions:

A gross salary up to € 5.100,- per month (depending on experience and expertise)
A little over 33 days of holiday entitlements
A commuter travel allowance of € 0,19 cent per km (max 80 km one way)
Our company is covered by CLA “Metaal en techniek”
Possibility to take out additional disability insurances

Oostzaan / Amsterdam (The Netherlands)
Dat klopt metaal en techniek volgens de site.
Geen idee wat een vakantie baan in de techniek doet maar over het algemeen betaalt de metaal hoek meer dan bv een suppermarkt gigant. Pin mij er niet op vast maar tussen de 2500 en 3000 met haalbaar zijn met uw ervaring in het bedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:57
Falcon schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:57:
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben, wacht even op het aanbod. Daarna kan je altijd nog vragen om meer of minder per uur. ;)
Hij is 18 jaar, met weinig tot geen ervaring, ik denk niet dat vragen voor meer salaris er echt bij zal zitten bij een vakantiebaantje. En vragen voor minder salaris lijkt me geen goed idee :+
ybos schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:20:
Ik denk dat je stagevergoeding al een aardige indicatie kan zijn.
Heb je een leuke stagevergoeding gekregen lijkt me de kans ok dat er ook een net aanbod komt.
Krijg je nauwelijks of geen stagevergoeding, hou rekening met minimumloon (of iets extra).
Nu ben ik misschien inmiddels al een oude lul aan het worden, maar 'een leuke stagevergoeding' was in mijn HBO-dagen zo'n 8 jaar geleden €400-500 (een enkeling had iets hoger, maar zelden in de buurt van minimumloon). Wat een factor 3 tot 4 lager is dan het minimumloon.

[ Voor 44% gewijzigd door Hahn op 18-06-2022 11:28 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Hahn schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:25:
[...]

Hij is 18 jaar, met weinig tot geen ervaring, ik denk niet dat vragen voor meer salaris er echt bij zal zitten bij een vakantiebaantje. En vragen voor minder salaris lijkt me geen goed idee :+

[...]

Nu ben ik misschien inmiddels al een oude lul aan het worden, maar 'een leuke stagevergoeding' was in mijn HBO-dagen zo'n 8 jaar geleden €400-500 (een enkeling had iets hoger, maar zelden in de buurt van minimumloon). Wat een factor 3 tot 4 lager is dan het minimumloon.
Even nog een keer lezen ;)
Goeie stagevergoeding -> leuk aanbod qua salaris in vakantieperiode
Matige / geen stagevergoeding -> hou rekening met minimumloon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:57
ybos schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:31:
[...]

Even nog een keer lezen ;)
Goeie stagevergoeding -> leuk aanbod qua salaris in vakantieperiode
Matige / geen stagevergoeding -> hou rekening met minimumloon
Aah, oke, dat maakt meer sense. Ik dacht dat je insinueerde dat 'een goede stagevergoeding' meer dan minimumloon zou zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tychoth
Sorry voor de laten reactie,

Ik ben inderdaad net 18 maar heb al een jaar de werkervaring omdat ik bij dit bedrijf al twee keer eerder stage gelopen heb. Ook heb ik als afsluiting een herontwerp van een machine gemaakt die zon 10.000 euro per jaar bespaard. Dus ga ik er van uit dat mijn 210 euro per maand stage vergoeding zeker niet voldoende zou zijn voor mijn werk. Ik ben nu al wat verder en het gaat waarschijnlijk om een nul uren contract waarbij ik zelf me uren kan bepalen door in te klokken. Wat is dan een beetje en passend uurloon.

(heel erg bedankt voor alle feedback op me vorige forum).
Pagina: 1