Origin met Steam accounts | Battlefield 5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicolaj2000
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-07 18:23
Hallo,

Ik heb een vraag.

Als origin account is verwijderd en ik maak bijvoorbeeld weer een nieuwe account aan bij origin, kan ik battlefield 5 weer gebruiken of moet dan opnieuw kopen?

En is dat ook zo bij rockstar games?

Sorry dat ik deze vragen stel omdat ik versta moeilijk Engels :|

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:35

Christiano007

Ich bin der champion

Hij is volgens mij gekoppeld aan je account. Omdat de key daar ook al geclaimd op is.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Vrijwel ieder platform koppelt de licentie aan je account, als je je account opzegt ben je dus ook je licenties kwijt en moet je je spellen opnieuw kopen.

Die licenties blijven wel gemarkeerd als gebruikt, want ze zijn niet overdraagbaar naar een ander account, dus als je een CD key hebt gekocht (fysiek of online) dan kun je die niet op een ander account activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicolaj2000
@Oon Ik bedoel als Origin account opzegt en een nieuwe maakt, kan je Battlefield 5 die op steam zit nog steeds gebruikten op de nieuwe account?

Trouwens, Ik heb Battlefield 5 op Steam gekocht

[ Voor 16% gewijzigd door Nicolaj2000 op 17-06-2022 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Nicolaj2000 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 19:41:
@Oon Ik bedoel als Origin account opzegt en een nieuwe maakt, kan je Battlefield 5 die op steam zit nog steeds gebruikten op de nieuwe account?

Trouwens, Ik heb Battlefield 5 op Steam gekocht
Ook daar gaat het om een CD key die je van Steam krijgt die op je Origin account wordt geactiveerd. Ik gok dat dat dus niet gaat werken.

Zelfs als je bijv. EA Play gebruikt via Steam wordt er onder water een CD key voor je aangemaakt, het is niet alsof Steam directe toegang heeft om een licentie in EA's systemen te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicolaj2000
Ok, ik snap het, dank u wel voor uw bericht

@Oon Fijn weekend
Pagina: 1