Kan alleen 'Reacties toestaan' aanvinken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 19:36

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
Ik heb aantal advertenties op tweakers en kon altijd DM en e-mail selecteren. Nu heb ik uitsluitend nog de optie 'Reacties toestaan'. Is er ergens iets gewijzigd wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

mutsje schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 23:22:
Ik heb aantal advertenties op tweakers en kon altijd DM en e-mail selecteren. Nu heb ik uitsluitend nog de optie 'Reacties toestaan'. Is er ergens iets gewijzigd wat ik over het hoofd zie?
De optie om via email te reageren is (wel al best een tijd geleden) verwijderd waarmee dus de betreffende setting ook is komen te vervallen. De optie om reacties toe te staat betreft het reageren via een publiekelijk zichtbare post onder de advertentie zelf :). Via een dm reageren richting de adverteerder is uiteraard sowieso mogelijk :P

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
Zeehond schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 23:29:
[...]

De optie om via email te reageren is (wel al best een tijd geleden) verwijderd waarmee dus de betreffende setting ook is komen te vervallen. De optie om reacties toe te staat betreft het reageren via een publiekelijk zichtbare post onder de advertentie zelf :). Via een dm reageren richting de adverteerder is uiteraard sowieso mogelijk :P
Ik zie bij mijn huidige advertentie niet de optie voor DM. Kan zijn omdat het mijn eigen advertentie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

crisp

Devver

Pixelated

Reageren per DM kan altijd voor V&A advertenties, dus het klopt dat daar geen optie voor is. Je kan dus enkel bepalen of mensen ook onder de advertentie zelf kunnen reageren.

Wellicht zou het helpen als we dat label veranderen naar "Reacties onder de advertentie toestaan" met een bijschift "Reageren via DM is standaard altijd mogelijk"?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

@crisp ik denk inderdaad dat het een mooie benaming zou zijn.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:54:
Reageren per DM kan altijd voor V&A advertenties, dus het klopt dat daar geen optie voor is. Je kan dus enkel bepalen of mensen ook onder de advertentie zelf kunnen reageren.

Wellicht zou het helpen als we dat label veranderen naar "Reacties onder de advertentie toestaan" met een bijschift "Reageren via DM is standaard altijd mogelijk"?
Dat lijkt mij een prima oplossing inderdaad. Vond het ook al raar dat iemand begon met 'ik bied xx bedrag voor je camera'. Normaal krijg ik altijd een DM als iemand interesse heeft.
Pagina: 1