Medion All in one pc valt vaak ineens uit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilschase
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-10-2022
Hoi allemaal,

Wij hebben een Medion All in One pc. Deze is 1 jaar oud. Nu merken we de laatste tijd dat als wij op het nummerieke deel van het toetsenbord cijfers intikken de pc ineens uitvalt, zelf opnieuw opstart en vervolgens zie je gewoon het scherm waar je gebleven bent.

Dit gebeurt enkel en alleen maar bij het intikken van cijfers. Het maakt niet uit welke cijfers je intikt, de ene keer is het bij de 1, dan weer bij de 5 en soms kan je de hele dag werken zonder dat het gebeurt. Het gebeurt niet bij de cijfers die bovenin op het toetsenbord staan, enkel de cijfers aan de rechterzijde van het toetsenbord.

We hebben geen flauw idee waar dit aan kan liggen. De voeding zit goed, de pc voelt ook niet heet aan.

Heeft iemand enig idee wat dit is? Hij draait op Windows 11.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden! :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Is er misschien iets in het toetsenbord gevallen, dat kortsluiting maakt of gebeurd het ook bij de cijfers bovenin?
Anders toch eens ander toetsenbord proberen, als hij dan niet uitvalt oude toetsenbord weggooien.

[ Voor 5% gewijzigd door 99ruud99 op 16-06-2022 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-05 20:43

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Zit er soms een 'sleep' button bij dat gedeelte die per ongeluk wordt aangeraakt ? Je kan de sleep functie evt. uitzetten onder energie beheer.
Andere optie, ik neem aan dat het een los keyboard is, probeer een andere ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilschase
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-10-2022
DukeBox schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:41:
Zit er soms een 'sleep' button bij dat gedeelte die per ongeluk wordt aangeraakt ? Je kan de sleep functie evt. uitzetten onder energie beheer.
Andere optie, ik neem aan dat het een los keyboard is, probeer een andere ?
Nee geen sleepbutton, niet dat ik weet, ik zal eens kijken, maar dan zou je verwachten dat ie uitblijft en niet zelf weer opstart? . Het toetsenbord hoort bij de pc. Er is ook nooit iets overheen gevallen.

Ik zal eens een ander bord proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-05 20:43

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Devilschase schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:42:
..maar dan zou je verwachten dat ie uitblijft en niet zelf weer opstart?
Aangezien je schreef:
en vervolgens zie je gewoon het scherm waar je gebleven bent.
Zou het prima kunnen dat je slaapstand activeert en daarna weer wakker maakt door een toetsaanslag.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.