Tool om files in volgorde te zetten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPTBPTBPT
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11-05 16:40
Bestaat er een tool waarmee ik een set files op een bepaalde volgorde kan zetten, en deze dan in die volgorde kan bewerken? Bijvoorbeeld een nummer/prefix meegeven in de bestandsnaam.

Ik heb al wel wat zitten googlen maar heb hier niets voor kunnen vinden.
NB. Het gaat om muziekbestanden. Normaal gebruik ik hier MP3tag voor, maar daar kan ik alleen op een kolom sorteren en niet "vrij" de nummers zelf op een gewenste volgorde zetten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je wilt geen generiek tool, je wilt kijken naar andere MP3 beheertools. Probeer er daar een paar van. Mediamonkey bijvoorbeeld.

Als puur renamen, zijn er hier in CSA recent wel wat renamers langs gekomen, maar ik gebruik die niet dus heb het niet onthouden. Zoek binnen CSA anders ook even op die term.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbitrator
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-04 07:42
Ik gebruik Advanced Renamer om mijn inkoopfacturen automatisch een oplopende prefix te geven. Werkt erg goed, ook omdat je een batch ongedaan kunt maken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPTBPTBPT
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11-05 16:40
Ik zal Mediamonkey eens proberen.
Advanced Renamer ook, ik weet niet of ik daarmee de volgorde handmatig kan aangeven (ik meen alleen sorteren op een kolom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Mediamonkey? Dat is een complete muziekspeler, waar je voor zult moeten betalen.
Ga dan voor Muzicbrainz Picard, en klim die leercurve. Picard is een gratis tool, en minstens zo krachtig als MP3tag

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm