Toon posts:

Diablo 2 Battle.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik met m'n broer met 1 diablo 2 cd met zijn tweeen op battle.net spelen?

Verwijderd

Als je het music bestand van de game cd in de diablo2 map gooit, hoef je na het starten geen cd in je drive laten zitten. Het is een vrij groot bestand, ik dacht iets van 200MB.
Succes ermee :)

Verwijderd

uh.. via Internet zal moeilijk worden met 1 key (toch :?), maar je kunt wel lannen ;)

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Full install, als je in een game zit geef je je cd aan je broer en kan die ook meespelen.

Verwijderd

Topicstarter
Werkt dat ook met Lod?

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 22:50 schreef duronrulez het volgende:
Werkt dat ook met Lod?
Weet ik niet, probeer het, zou ik zeggen :)

Verwijderd

Topicstarter
laat maar :)

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik Lod had geinstalleerd is bij de installatie al het muziekbestand gekopieerd. Als ik nu probeer het muziek bestand van Lod te kopieren en diablo 2 te starten vraagt ie nog steeds om de cd. Doe ik iets verkeerd?

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Op zaterdag 25 augustus 2001 22:57 schreef duronrulez het volgende:
Toen ik Lod had geinstalleerd is bij de installatie al het muziekbestand gekopieerd. Als ik nu probeer het muziek bestand van Lod te kopieren en diablo 2 te starten vraagt ie nog steeds om de cd. Doe ik iets verkeerd?
Bij het starten van het spel zelf moet je de cd er nog wel in hebben, daarna niet meer. Zoals Cheatah ook al schreef:
Als je het music bestand van de game cd in de diablo2 map gooit, hoef je na het starten geen cd in je drive laten zitten.

Verwijderd

Als je verbinding maakt met battle.net check ie de cd-kye. Als die kye al in gebruik is krijg je de boodschap dat persoon ... die cd-kye al in gebruik heeft.

Dit heb ik *kuch* niet uit eige ervaring >:)

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51
Dat heb ik hier thuis precies hetzelfde. Op twee computers staat diablo2, en ze zijn allebei met dezelfde serial geinstaleerd. Ik had een keer nog een extra cd kunnen lenen, maar toen kon ik dus ook nog niet met z'n tweeen over internet spelen.
Je zult dus toch echt nog een extra cd moeten kopen. Of je alleen van de expansion nog een extra cd nodig hebt, of van gewoon Diablo2 ook weet ik niet.
Pagina: 1