[XS/PC] High on Life

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[XS/PC] High on Life Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R6VV0fHJ3_SC6PFvxXOAYhrUsmY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/q6jxycHbWUelaIUYO74EyxWp.png?f=user_large
Ontwikkelaar: Squanch Games
Uitgever: Squanch Games
Platforms: Xbox One, Xbox Series X|S, PC
Release-datum: October 2022

Het is een first-person shooter van Squanch Games en Justin Roiland, een van de belangrijkste creatieve geesten achter Rick and Morty. Als gevolg hiervan is High On Life uitgerust met geen tekort aan humor voor volwassenen, grote sci-fi-ideeën en absurdistische komedie - en het ziet er daardoor des te beter uit.

Vers van de middelbare school, zonder baan en zonder ambitie, heb je echt niets te zoeken totdat een buitenaards kartel dat high wil worden van de mensheid de aarde binnenvalt. Nu moeten jij en een team van charismatische pratende wapens de oproep van de held beantwoorden en de dodelijkste intergalactische premiejager worden die de kosmos ooit heeft gezien.
  • Reis naar verschillende planeten en locaties in de kosmos, neem het op tegen de snode Garmantuous en zijn bende goons, verzamel buit, ontmoet unieke personages en meer, in het nieuwste komische avontuur van Justin Roiland!
  • Red en bundel je krachten met een troep mondige geweren om je te kleden als de meest dodelijke premiejager van de melkweg.
  • Navigeer door dynamische en veranderende werelden die variëren van een jungleparadijs tot een stad gebouwd in een asteroïde, het middelpunt van de kosmos.
  • Maak gebruik van de verschillende vaardigheden van elk wapen om een ​​verscheidenheid aan duivelse buitenaardse vijanden te verslaan en Garmantuous op te sporen.
  • Voltooi jagersuitdagingen, ontmoet rare, leuke en hilarische personages, verzamel een scala aan buitenaardse technologie en meer!
Verhaal

Het personage van de speler heeft echt geen enkel perspectief, geen enkele reden om 's ochtends op te staan. Al die vrije tijd wordt verpest wanneer een buitenaards drugskartel de aarde binnenvalt en mensen begint neer te halen. We zien mensen in kooien en advertenties voor de Hyperbong, waardoor buitenaardse wezens kunnen genieten van de high van de mensheid. Dus nu moeten we samenwerken met een ras van bewuste geweren en messen, hun vrienden redden, een premiejager worden en een buitenaards drugskartel opsporen, baas voor baas. Het is veel om in je op te nemen. Aan de andere kant zouden we niets minder verwachten van Justin Roiland en Squanch Games

Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvykUft-LGiZ43DLMhexxZN7aWc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YIbdd8dpD4LcxcLW9deGNM59.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YfDVCZOZ0MXfJ7kVb5u22VFgQ8c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fuXV3Gt3ZPzWGUicJgOWhSLB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a8HJWi4mnMSjZvkUimrBC2AYugA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/w2JBr025KaIPaP8mTMlKOGh2.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/byyDdUpnG1woru1vjPVce5jYtk4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wwORpGpXSFChSBGd9hmd8u57.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5Pxy0qQuvVvAhc2f1hn4DXJ0d0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0NLervZcEQz2eIvHTeN27qsp.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nsoIM-3Tr_-8AGMykFtZKmDNwSM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rwLagBS4IR8TjMGKkjyIJdfD.jpg?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM.
^ Naar boven ^

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UpVNBvuACHINWXWZh2RRXkdg-kQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TgzCRiUPMLwqO7pKGjle3LBL.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Kijk echt uit naar deze game! Trailers zijn hilarisch en het stijltje spreekt mij aan.

Even geduld nog :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56

nFo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Als het goed is nog maar een paar uur dan is hij te spelen, al wacht ik het zelf nog even af tot morgen avond :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Voor wie nog een woning zoekt; ;)

[ Voor 40% gewijzigd door nFo op 12-12-2022 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
De game krijgt erg gemixte reviews. Letterlijk van een 1 tot een 9. Het zit in gamepass, dus maar een keertje opstarten.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Loopt voor geen meter op de Series X. Onspeelbare framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ben net in het begin, nog geen last van de framedrops.

[ Voor 73% gewijzigd door G_Dragon op 13-12-2022 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Eerste boss fight gehad, speelt heerlijk weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 13:23
Net de eerste patch van 10gb binnen gekregen. Game lijkt nu een stuk soepeler te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

https://mobile.twitter.co...tatus/1602739992991866881

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hU8YXv3fLipbQuPqpzLsOi6XmwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nYfBI9XKZan8GOJWqupfQHoR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door nFo op 13-12-2022 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Crosspost van het Xbox topic.

Bij mij werd de patch automatisch geïnstalleerd toen ik mijn Xbox aanzetten. Inmiddels nu ongeveer 90 minuten gespeeld en ook de eerste "eindbaas" gedaan. Alles loopt helemaal soepel op 60fps zo te zien. Sfeer en humor van de game pakt mij meteen en zit er goed in, de combat is wat simplistisch en een beetje clunky hopelijk wordt dat later wel iets beter. Tot nu toe verder niets te klagen en vermaak me uitstekend :)

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:49
Hulleman schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 07:31:
De game krijgt erg gemixte reviews. Letterlijk van een 1 tot een 9. Het zit in gamepass, dus maar een keertje opstarten.
Komt door de humor, die is in deze game nogal aanwezig en ja dat is gigantisch smaak dingetje.

Beetje als je niet van fantasy houdt dat je dan elden ring niet super vind.

Ik heb het even gespeeld en vind het geweldig qua humor, verfrissend zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Gister even opgestart, maar totaal geen last gehad van stutters / framerate problemen.
Lijkt me wel een geinige game, maar eerst moet ik nog m'n andere backlog wegwerken.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vind vooral de humor in dit spel heel goed, ook die achievement wanneer je dat kind neerschiet _O-. Gewoon legendarisch gedaan zulke humor, kleine tip vanuit mij: Wanneer je de eerste bounty inlevert en weer naar de shop moet, neem even de tijd om de beschrijving van alle objecten te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
G_Dragon schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:48:
Vind vooral de humor in dit spel heel goed, ook die achievement wanneer je dat kind neerschiet _O-. Gewoon legendarisch gedaan zulke humor, kleine tip vanuit mij: Wanneer je de eerste bounty inlevert en weer naar de shop moet, neem even de tijd om de beschrijving van alle objecten te lezen.
Dank voor de spoiler :). Ben wel erg benieuwd naar de game, was van plan om vandaag te gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Daradius schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:02:
[...]

Dank voor de spoiler :). Ben wel erg benieuwd naar de game, was van plan om vandaag te gaan beginnen.
Sorry! Dat is echt bijna in het begin van de game :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 09:45
Ook wel een grappig detail, ik wil een nieuw spel starten. Dus, dan delete je de eerste save slot, en krijg je de “are you sure” vraag.

“Are you sure you want to delete your save file?
It cannot be recovered and also all the characters you met will die for real and forget everything they lived through. It will actually physically hurt them if you do this.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
G_Dragon schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:40:
[...]

Sorry! Dat is echt bijna in het begin van de game :o
haha geen probleem hoor :P moet zeggen dat ik de game (voor wat ik gezien heb) tot nu toe wel leuk vind.

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Ik las dat er gisteren een update uitkwam maar op de XSX heb ik niks ontvangen? Mijn spel is 47GB groot...

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Framerate valt mij een beetje tegen op Xbox One S. Blijf nu hangen bij de eerste boss, na 5 keer proberen maar opgegeven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:48:
Vind vooral de humor in dit spel heel goed, ook die achievement wanneer je
spoiler:
dat kind neerschiet
_O-. Gewoon legendarisch gedaan zulke humor
spoiler:
Je moet ook echt meerdere malen klikken/drukken om het voor elkaar te krijgen, eerst wil je gun niet en dan doet hij het toch, en probeert je daarna met een schuldgevoel op te zadelen. :+ _/-\o_ En dat dan de eerstvolgende NPC die je tegenkomt de moeder is! En dan de reactie van die moeder: Hij was al 30, het is niet alsof je een 5-jarige hebt afgeknald. Het is 'gewone' moord, geen zorgen. Ik zal 'm missen, maar niet heel veel. :o :+ Heerlijk dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Wat een dom spel. :p Wel leuk-dom, maar ik weet niet of ik die manische toilet humor en dat Amerikaanse tiener-gevloek tot het einde ga volhouden. Het mist een beetje de intelligentie die wel in Rick & Morty verstopt zat. Wel erg kleurrijke graphics!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vndDkxupJ4BTbpuTSfMxmqCdHU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yevDMaiGXIQzHqcXYd2jQnZ6.jpg?f=fotoalbum_large

too old, too cold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
NLxAROSA schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 10:47:
[...]

spoiler:
Je moet ook echt meerdere malen klikken/drukken om het voor elkaar te krijgen, eerst wil je gun niet en dan doet hij het toch, en probeert je daarna met een schuldgevoel op te zadelen. :+ _/-\o_ En dat dan de eerstvolgende NPC die je tegenkomt de moeder is! En dan de reactie van die moeder: Hij was al 30, het is niet alsof je een 5-jarige hebt afgeknald. Het is 'gewone' moord, geen zorgen. Ik zal 'm missen, maar niet heel veel. :o :+ Heerlijk dit.
spoiler:
Nou... mij was het dus gelukt om het kind voorbij te lopen na veel proberen. Want ik ben over hem heen gesprongen :D, maar toen ik de achievement zag toch omgedraaid en geschoten want ja alles voor die ene achievement he haha

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 16-12-2022 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
spoiler:
Pff wat was Krubis een lastige bossfight, in het begin leek het wel makkelijk maar toen hij ontzichtbaar werd was het een lang gevecht van bijna 45 minuten. Ondanks dat heb ik me er prima mee vermaakt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-09 12:12
G_Dragon schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:38:
spoiler:
Pff wat was Krubis een lastige bossfight, in het begin leek het wel makkelijk maar toen hij ontzichtbaar werd was het een lang gevecht van bijna 45 minuten. Ondanks dat heb ik me er prima mee vermaakt :)
speel je op de moeilijkste stand?
Ik speel op de middelste maar daarop zijn tot nu toe de eerste 2 simpel. Duurt alleen wel ff voor ze down zijn. Vermaak me er wel mee. Niet heel bijzonder, maar vooral de humor staat me aan en is verfrissend. Stond net op een marktje in een stad 3 minuten een video af te kijken op een tv.

Deze was het:

YouTube: High on Life TV skit - Betrayal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Workingtitle schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 07:59:
[...]
speel je op de moeilijkste stand?
Ik speel op de middelste maar daarop zijn tot nu toe de eerste 2 simpel. Duurt alleen wel ff voor ze down zijn. Vermaak me er wel mee. Niet heel bijzonder, maar vooral de humor staat me aan en is verfrissend. Stond net op een marktje in een stad 3 minuten een video af te kijken op een tv.

Deze was het:

YouTube: High on Life TV skit - Betrayal
Ik speel ook op medium, maar ik zag later op Youtube dat ik bij Krubis een bug had want hij hoort helemaal niet onzichtbaar te worden :X. Natuurlijk gaat hij wel onder de grond maar dat is wat anders dan ik had :P, heb inmiddels de 4e bossfight gehad en mijn 4e geweer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
G_Dragon schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 08:13:
[...]

Ik speel ook op medium, maar ik zag later op Youtube dat ik bij Krubis een bug had want hij hoort helemaal niet onzichtbaar te worden :X. Natuurlijk gaat hij wel onder de grond maar dat is wat anders dan ik had :P, heb inmiddels de 4e bossfight gehad en mijn 4e geweer.
Bij mij was hij ook onzichtbaar, dacht dat dat hoorde.
Met die attack van Gus (disc) was hij goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
kneusteun schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 08:46:
[...]

Bij mij was hij ook onzichtbaar, dacht dat dat hoorde.
Met die attack van Gus (disc) was hij goed te doen.
Ja dat je alleen maar een mini deel van hem zag als je hem al zag? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ik zag echt helmaal niks, af en toe een soort wind animatie ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb in de slums 25 van de 26 kistjes, gisteren een uur aan het zoeken geweest zonder succes dus het maar even opgegeven. Wat voelt dat altijd vervelend als je zo dichtbij bent .... :D

Moest gisteren wel echt ontzettend hard lachen om de bossfight met Dr. John Giblets, wie hem hebben verslagen weten waarom _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:45
G_Dragon schreef op woensdag 21 december 2022 @ 10:24:
Ik heb in de slums 25 van de 26 kistjes, gisteren een uur aan het zoeken geweest zonder succes dus het maar even opgegeven. Wat voelt dat altijd vervelend als je zo dichtbij bent .... :D

Moest gisteren wel echt ontzettend hard lachen om de bossfight met Dr. John Giblets, wie hem hebben verslagen weten waarom _O-
Ja die is wel erg lachen :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteravond High On Life uitgespeeld, had niet verwacht dat ik al zover in het verhaal was maar blijkbaar was ik verder dan ik zelf door had. Wat een moeilijk eind gevecht zeg, jemig daar kreeg je wel even zweethanden van maar uiteindelijk is het me toch gelukt om .... te verslaan.

High On Life bied je als speler echt een geweldige single player ervaring die ik met heel veel plezier heb gespeeld en je vooral veel leuke humor bied, hoop dat we in de toekomst meer van deze single player ervaringen mogen verwachten. Blim City is echt een levendige stad waar echt van alles te beleven valt, de makers hebben een geweldige grap uitgehaald in de winkel genaamd 'The Pawn Shop' want als je de tijd neemt om daar alle items bij langs te gaan zal je ontdekken dat ze die een lachwekkende omschrijving hebben gegeven. Je merkt in alles dat er veel tijd in het spel is gestoken en dat het geen snel afgewerkt project is geweest d:)b

Pagina: 1