Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lon
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 06-08-2023
Mijn vraag
goeden dag ik heb een ideapad s540 van lenovo hierin zit een een gtx 1650
enkel tijd heb ik ineens een probleem dat als ik fortnite of een ander game speel het altijd op 40frames speelt
dit is als ik de laptop via de oplader heb aangesloten .
als ik het via de accu doet dan kan ik ineens 60 frames spelen .
ik heb al van alles geprobeerd heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen ????

...

...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoe heb je je energieschema's staan? Er is verschil tussen notebook op adapter of op accu. Wellicht dat die niet zo handig zijn ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lon
beste meneer/ vrouw ik heb alle instellingen op maximaal daar kan het niet aan liggen. En als de laptop op stroom gaat is hij 40 fps en op de accu is hij 60 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:16

br00ky

Moderator Harde Waren
Lon schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 12:54:
ik heb al van alles geprobeerd heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen ???
Wat dan? Je wilt hulp maar als je niet opnoemt wat je zelf hebt geprobeerd krijg je straks alleen maar suggesties die je zelf ook al geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lon
ik heb grafische kaart gereset, instellingen bij spellen veranderd maar dat maakt geen verschil low of mideum of ultra settings, bij energie beheer, gekeken bij nvidia control panel naar defould settings gezet en ook de laptop schoon gemaakt via binnen ( voorzichtig ) en de laatste drivers geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lon
o, ja hij geeft niet al zijn prestatie zie ik bij xbox game bar bij de cpu en de gpu meter en de v ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:55
TERW_DAN schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:03:
Hoe heb je je energieschema's staan? Er is verschil tussen notebook op adapter of op accu. Wellicht dat die niet zo handig zijn ingesteld.
dit zou ik zeker checken,energieschema's kunnen echt verschil maken, zowel in negatieve als positieve zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lon
ik heb het op gebalanceerd staan en op adaptor is het 40 fps en accu is het 60 nog steeds
Pagina: 1