Toon posts:

benchmark met ondersteuning ddr geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke guys is er een benchmark die het ddr geheugen van je videokaart wel ondersteund want ik heb gelezen dat 3dmark dat niet doet

bedankt

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Op zaterdag 25 augustus 2001 21:59 schreef geforcefreak het volgende:
Oke guys is er een benchmark die het ddr geheugen van je videokaart wel ondersteund want ik heb gelezen dat 3dmark dat niet doet

bedankt
Die snap ik ff niet :? Wat voor geheugen er op de kaart zit heeft 3dmark toch nix over te zeggen... Of zie ik dat verkeerd?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zaterdag 25 augustus 2001 22:02 schreef arjanscholl het volgende:

[..]

Die snap ik ff niet :? Wat voor geheugen er op de kaart zit heeft 3dmark toch nix over te zeggen... Of zie ik dat verkeerd?
volgens mij zie je dat goed :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Das dus echt onzin...
Wat heeft 3dmark daar nou mee te maken/doen?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:57
Men leest de vreemdste dingen tegenwoordig. Met een beetje nadenken kun je wel vaststellen dat het enorme onzin is: geheugen (ongeacht welk type) doet het wel, of doet het niet.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik heb dus ook een benchmark met 3DMark gedaan(en kreeg een erg lage score), en volgens iemand hier bij tweakers kwam dat doordat het DDR geheugen niet ondersteund...

Verwijderd

vraag het anders na op de madonion site....

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:44

Wildfire

Joy to the world!

|:( Wat een onzin. Het maakt helemaal niets uit wat je op je videokaart hebt. Je videokaart maakt gebruik van het geheugen en that's it.

Ik heb zelf een GF2GTS, ook DDR dus. En 3DMark gaat als een raket, net zoals bij iedereen met een GeForce!

Stel je voor zeg, dat je software-ondersteuning zou moeten hebben voor DDR-geheugen... wat een mop!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1