Ik ervaar steeds vaker kuren met mijn MacBook Pro. Reageert soms traag, accuduur is niet meer goed, kan erg warm worden/blazen (zonder moeilijke taken uit te voeren) en recent een paar keer meegemaakt dat hij met opstarten een zwart scherm liet zien en erg hard ging blazen. Voordat deze overlijdt zou ik graag een vervanger willen kopen.
Huidige specs:
:fill(white):strip_exif()/f/image/WJEwLMkrYuZBXylAWbLcXN0d.png?f=user_large)
Mijn eisen zijn niet enorm ingewikkeld. Ik moet daarbij ook vermelden dat ik een fatsoenlijke werklaptop heb maar af en toe beperkingen heb in het installeren van programma's en privé gebruik ervan.
Wensenlijst:
Mijn budget is ca. € 1.600,-. Wie kan mij in de juiste richting duwen of van nieuwe inzichten voorzien?
Huidige specs:
:fill(white):strip_exif()/f/image/WJEwLMkrYuZBXylAWbLcXN0d.png?f=user_large)
Mijn eisen zijn niet enorm ingewikkeld. Ik moet daarbij ook vermelden dat ik een fatsoenlijke werklaptop heb maar af en toe beperkingen heb in het installeren van programma's en privé gebruik ervan.
Wensenlijst:
- Ik merk af en toe beperkingen met de opslagruimte van 128gb, minimaal het dubbele is wenselijk. Verder maak ik ook gebruik van een NAS en cloudopslag.
- Ik vind het leuk om filmpjes te monteren van vakanties, familie-uitjes etc. Ik gebruik hiervoor alleen iMovie en filmpjes geschoten op een iPhone 13 Pro Max.
- In het verleden wel het e.e.a. gedaan met het Adobe pakket, zou dit wel weer op willen pakken maar niet in professionele zin. Af en toe eens een plaatje bewerken dan houdt het wel op.
- Verder licht gebruik voor browsen, films streamen en ook streamen van MacBook naar TV d.m.v. HDMI.
- Voorkeur voor een accuduur van tenminste 4 tot 6 uur, maar volgens mij zit dat bij alle nieuwe modellen wel snor.
Mijn budget is ca. € 1.600,-. Wie kan mij in de juiste richting duwen of van nieuwe inzichten voorzien?
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°