In onze nieuwbouwwoning wil ik twee rolluiken plaatsen. Vanuit de bouw heb ik twee loze leidingen laten maken vanuit een stopcontact op de slaapkamer naar de buitenkant bij de kozijnen.
Dit stopcontact zit echter bij de grond en het is onhandig als daar een schakelaar moet komen te zitten om het rolluik te kunnen bedienen.
Wat ik graag zou willen:
Op de rolluiken sites zie ik een aantal verschillende motoren, het is me ook niet duidelijk welke motoren met Shelly samenwerken of op een andere manier kunnen voldoen aan de hierboven gestelde requirements.
/f/image/iXgecRdYZMYugL5qZR9NU3Fb.png?f=fotoalbum_large)
Iemand tips?
Dit stopcontact zit echter bij de grond en het is onhandig als daar een schakelaar moet komen te zitten om het rolluik te kunnen bedienen.
Wat ik graag zou willen:
- De rolluiken kunnen bedienen vanaf mijn smartphone - liefst met homekit op iOS
- De rolluiken kunnen bedienen met een schakellaar die niet fysiek is aangesloten op de rolluiken. Ik ben bezig met een ombouw voor bij ons bed, hierin wil ik een fysieke schakelaar verwerken waarmee ik de rolluiken wil bedienen, het is echter geen optie om vanuit hier een kabel te trekken naar de rolluiken. Zoek zoiets als de Hue Wall Switch of de Friends of Hue schakelaar die draadloos werken voor verlichting
Op de rolluiken sites zie ik een aantal verschillende motoren, het is me ook niet duidelijk welke motoren met Shelly samenwerken of op een andere manier kunnen voldoen aan de hierboven gestelde requirements.
/f/image/iXgecRdYZMYugL5qZR9NU3Fb.png?f=fotoalbum_large)
Iemand tips?