contactpersonen telefoon iphone8

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopa80
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 28-11-2023
Mijn vraag
...als ik uit de lijst met contacten op mijn Iphone8 een persoon kies en die vervolgens bel kan ik niet meer bij mijn lijst met contactpersonen. Annuleer reageert niet. Het enige wat rest is het telnummer van die persoon opschrijven, vervolgens verwijderen en weer opnieuw invoeren. is er iemand die een oplossing weet?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...iphone8 versie iOS 15.5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Daedalus op 17-06-2022 22:30)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Telefoon al eens herstart?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Telefoon al eens herstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:21
Snap ook niet zo goed wat je bedoelt. Als je vanuit je contactenlijst iemand belt dan heb je dat telefoonnummer toch al? Of bedoel je de lijst met recente oproepen?

Als het goed is moet je ook tijdens het bellen in staat kunnen zijn om via de homeknop terug te keren naar je homescherm. Kun je vanuit daar dan wel weer bij je contacten?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:45
Zojuist geprobeerd op mijn iPhone 8 (iOS 15.5) maar ik kan dit niet reproduceren. Gebeld vanuit mijn contactenlijst of vanuit mijn recente oproepen, maar ik krijg dan gewoon een scherm met het telefoongesprek en hier kan ik de oproep ook weer ophangen. Het feit dat je 'annuleer' noemt geeft mij de indruk dat je in een ander scherm zit. Probeer je vanuit Whatsapp te bellen of zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopa80
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 28-11-2023
Sypie bedankt. Dat was de oplossing. Wat de andere twee betreft. Het is in normale gevallen ook niet te reproduceren. Want nu het weer werkt zie ik dat scherm niet meer. Na gesprek beëindigen krijg ik nu weer gewoon de contacten.