Momenteel is een vloerenwinkel bezig met het leggen van een PVC vloer. De legger heeft ongeveer 20 pakken ter beschikking.
Nu ontdekte ik vandaag dat er op een aantal plekken redelijk wat herhaling te zien is:
:strip_exif()/f/image/L9h1ajBTqVHaV9A4hP2PWtp6.jpg?f=fotoalbum_large)
(4x de "letter z" zichtbaar)
:strip_exif()/f/image/9dBOIXRToS3nRl6BoqMooWbd.jpg?f=fotoalbum_large)
(middelste plank en die daar linksboven zijn hetzelfde)
:strip_exif()/f/image/DFmOhXRI11Foj50r5nXrRPZ5.jpg?f=fotoalbum_large)
(middelste plank, die daarboven, en links ervan hetzelfde)
Ik ontdekte het pas toen de legger al weg was (hij komt morgen terug) dus heb de winkel gebeld en deze foto's gemaild. Ze snapte wat ik bedoelde qua herhaling maar gaven aan dat dit qua kans kan voorkomen omdat ze bij het leggen niet kijken wat ze op de vloer plakken qua design.
Toen ik aangaf dat ik het idee had dat hij maar vanuit 1 pak pvc werkte, gaven ze aan dat ze altijd zo doen. Ik kon morgen aan de stoffeerder vragen of hij nog kon wisselen van stroken, maar dat ze verder niet echt een probleem zagen.
In de handleiding van de vloer (die ik bij hun gekocht heb), staat dat je uit verschillende pakken moet pakken.
Ben ik nou onredelijk of is dit inderdaad fout gelegd?
Nu ontdekte ik vandaag dat er op een aantal plekken redelijk wat herhaling te zien is:
:strip_exif()/f/image/L9h1ajBTqVHaV9A4hP2PWtp6.jpg?f=fotoalbum_large)
(4x de "letter z" zichtbaar)
:strip_exif()/f/image/9dBOIXRToS3nRl6BoqMooWbd.jpg?f=fotoalbum_large)
(middelste plank en die daar linksboven zijn hetzelfde)
:strip_exif()/f/image/DFmOhXRI11Foj50r5nXrRPZ5.jpg?f=fotoalbum_large)
(middelste plank, die daarboven, en links ervan hetzelfde)
Ik ontdekte het pas toen de legger al weg was (hij komt morgen terug) dus heb de winkel gebeld en deze foto's gemaild. Ze snapte wat ik bedoelde qua herhaling maar gaven aan dat dit qua kans kan voorkomen omdat ze bij het leggen niet kijken wat ze op de vloer plakken qua design.
Toen ik aangaf dat ik het idee had dat hij maar vanuit 1 pak pvc werkte, gaven ze aan dat ze altijd zo doen. Ik kon morgen aan de stoffeerder vragen of hij nog kon wisselen van stroken, maar dat ze verder niet echt een probleem zagen.
In de handleiding van de vloer (die ik bij hun gekocht heb), staat dat je uit verschillende pakken moet pakken.
Ben ik nou onredelijk of is dit inderdaad fout gelegd?
[ Voor 3% gewijzigd door Basekid op 14-06-2022 21:16 ]