Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulpruis
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 16-06-2022
Hallo,

Mijn vraag:
Sinds enkele dagen zonder wat te hebben verandert bij de instellingen kan ik de Motorola niet meer laden of gegevens over brengen zoals Android Auto die ik vaak gebruik, ik krijg bij de meldingen USB-voorkeuren : verbonden apparaat wordt opgeladen via USB, helaas is dat niet zo

Relevante software en hardware die ik gebruik

Android 11 laatste update 1 mei 2022

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb geprobeerd als ontwikkelaar de usb poort te gebruiken voor bestandsoverdracht op "Dit apparaat" maar wanneer ik hem weer aan de oplader zet springt het blauw vinkje niet naar "Dit apparaat".
Alleen wanneer ik de Moto g 9 plus opnieuw opstart en meteen aan dezelfde oplader zet dan laadt hij op ook als ik hem opnieuw opstart en hem aan de Android Auto koppel doet hij dit "normaal" zonder moeite, maar na de USB eruit te halen en er weer in komt de melding al met USB-voorkeuren voor dit apparaat,
Hoe kan ik dit weg krijgen?

ik heb al gekeken in andere topics maar kan niets hierover vinden.

bvd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-05 13:22
Is je USB poort schoon? Even met een tandenstoker peuren, mogelijk zit er stof in en maakt die niet zo goed contact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulpruis
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 16-06-2022
Je heb helemaal gelijk, ik had dit ook al gedaan, nu ook met nagelvijl en alcohol, er kwam geen vuil uit maar wel aanslag, ik neem mijn smartphone ook altijd mee met wielrennen dus ik denk dat er zweet en vocht-aanslag in de poort maar gelukkig weer als nieuw, thx