Tanken met korting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-07 20:03

nitrodesign

There is more joy on a ...

Topicstarter
Hallo Mede Tweakers,

Hierbij heb ik de volgende vraag, is het mogelijk om met korting ergers te tanken of om dit op te bouwen?
Ik heb tweetal Nederlandse bedrijven gevonden die een soort van korting geven bij tanken:

https://www.unitedconsumers.com/tanken/
https://www.tankey.nl/

Alleen het probleem bij Tankey.nl is dat ik Airmiles spaar (dus tank bij Shell). Tankey heeft Shell niet als partner.
Wat betreft UnitedConsumers, snap ik het concept niet echt goed. Zij geven aan dat ze dagelijks naar de grootste 5 oliemaatschappijen kijken en dan het gemiddelde berekenen per prijs.

Nu staat op de website van United dat de gemiddelde prijs € 2,499 is voor 1L Benzine.
Als ik kijk bij het tank station waar ik normaal tank is de prijs voor 1L Benzine € 2,349.

United geeft aan dat je 6ct korting krijgt op de advies prijs, dus € 2,499 - 6ct = € 2,439.
Dan heeft die korting toch geen nut?

Zijn er andere manieren of toch een soort van Cashback te krijgen, mag ook in een vorm zijn met een creditcard en crypto.

Ik hoor het graag.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
nitrodesign schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:06:
Nu staat op de website van United dat de gemiddelde prijs € 2,499 is voor 1L Benzine.
Als ik kijk bij het tank station waar ik normaal tank is de prijs voor 1L Benzine € 2,349.

United geeft aan dat je 6ct korting krijgt op de advies prijs, dus € 2,499 - 6ct = € 2,439.
Dan heeft die korting toch geen nut?
Wel voor mensen die niet om willen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOskMet
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-07 14:27
Djordjo schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:23:
[...]

Wel voor mensen die niet om willen rijden.
Ik rijd iedere dag ca. 140km en als ik bij een Shell de adviesprijs wil betalen moet ik hier juist voor omrijden, sorry erg flauw.

Maar @nitrodesign nee ik heb zo geen idee of er überhaupt zo een systeem bestaat, in ieder geval acht de kans i.c.m. Shell nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
De meest simpele methode is om te kijken welke lokale Shell pompen er bij jou in de buurt zitten en welke het scherpst is qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 09:37
De United Consumers kortingsberekening is op basis van de adviesprijs in plaats van korting aan de pomp (dat staat in de kleine letters).
Je betaalt gewoon de prijs aan de pomp net als iedereen, maar met de pas kun je wel sparen voor een "tegoed in je wallet". Dit is in de meeste gevallen 1 cent per liter die je tankt.
Dat kun je later wel laten uitkeren.