Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri00
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik heb een MSI GF63 Thin 10SCXR-057NL
Ik vroeg me af of het mogelijk is om mijn SSD geheugen uit te breiden. Wat kunnen jullie mij adviseren een externe opslag of intern uitbreiden en als dat mogelijk is heb ik wel een vrij slot over? Of moet ik mijn huidige SSD vervangen voor een met meer opslag?

Ik heb al gekeken in verschillende documenten hoeveel beschikbare slots ik heb, alleen werd ik daar niet veel wijzer van.

Beste antwoord (via Massri00 op 24-06-2022 18:18)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Massri00 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:42:
Ik heb al gekeken in verschillende documenten hoeveel beschikbare slots ik heb, alleen werd ik daar niet veel wijzer van.
Kopje " STORAGE CAPABILITY" lijkt mij toch vrij duidelijk met wat er mogelijk is. Checken wel slot gevuld is en dan type van de andere kopen indien nog vrij. Is je NVME bezet (wat mij lijkt) en je wilt alleen de snelste opslag toevoegen dan wordt het wisselen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Massri00 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:42:
Kopje " STORAGE CAPABILITY" lijkt mij toch vrij duidelijk met wat er mogelijk is. Checken wel slot gevuld is en dan type van de andere kopen indien nog vrij. Is je NVME bezet (wat mij lijkt) en je wilt alleen de snelste opslag toevoegen dan wordt het wisselen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.