Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 12:32
Ik heb vorige week een abonnement genomen op Disney. maar nu heb ik het volgende probleem ik kan wel inloggen op mijn Computer en Telefoon maar niet op mijn T.V. als ik dan op inloggen druk op mijn T.V. krijg ik telkens de 8 cijferige code.
Mijn T.V. is de Samsung Qled uit 2021 modelnummer QE50Q64AAXXN,iemand die me kan helpen of die het zelfde probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-05 09:59
Wat zijn de stappen die je volgt om in te loggen?

En wat heb je zelf al gevonden/geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
Ik heb de volgende stappen gedaan naar Disneyplus gegaan een Maandelijks opzegbaar abonnement genomen mail ingevuld Wachtwoord aangemaakt,8 cijferige code ontvangen ingevuld op de pagina en inloggen met mijn wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido_24
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-02-2023
Heeft je wachtwoord misschien karakters die je tv niet snapt? Ik heb zoiets ooit gehad met (volgens mij Netflix app) op een wat oudere tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
Nee, het enigste karakter is een 1 op het laatst voor de rest allemaal letters ik zal morgen na het werk een ander wachtwoord aanmaken wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
@pronkje
Staan je privacy settings (van je tv dan he) niet te strak? Volgens mij wil Disney+ graag cookies e.d. plaatsen alsmede live mogen communiceren. Kan zijn dat ie nu geblocked wordt daarin.

Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
Bedankt zal het nagaan als ik weer tijd heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pronkje
Zo naar een paar dagen ziek zijn kon ik eindelijk weer verder,het was toch simpeler dan ik dacht ik moest gewoon nog naar Disneyplus/begin gaan en de 8 cijferige code nog invoeren in mij telefoon wat ik wel een beetje vreemd vindt maar het werkt,
Pagina: 1