Toon posts:

My cloud home duo niet meer op thuisnetwerk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Rene14
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20-07 12:35
Mijn vraag
...Mijn cloud home duo doet het nog wel maar mijn computer vindt hem niet meer wat ik ook probeer please wie kan mij helpen

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Geef eens iets meer informatie.

Wat doet het apparaat nog wel? Krijgt het een IP? Zit dat in dezelfde subnet als je PC? Heeft je PC een IP? Doet je netwerkadapter het in je PC? Hoe ziet je netwerk eruit? Zit je op verschillende VLANs?

• Rene14
Hoi ik ben nogal een leek hierin ik zal proberen duidelijk te zijn

• Rene14
de my cloud home duo zit zeg maar op mijn thuis netwerk ik kan daarop via mijn laptop en via een app op mijn telefoon van wd. Nu blijkt er een update voor de wd geweest te zijn die alleen niet voor mijn apparaat is en nu dedecteerd me laptop de schijf niet meer ik heb alles gedaan wat er op de site van wd stond : Option #2 Enable Function Discovery Services on Windows 10 and 11 Option #3 Enable SMB 1.0/CIFS File Sharing Support on Windows 10 and 11

Ik weet het echt niet meer en zit met mijn handen in het haar

• thof1
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:12

thof1

FP ProMod
Rene14 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:53:
(...)
Nu blijkt er een update voor de wd geweest te zijn die alleen niet voor mijn apparaat is en nu dedecteerd me laptop de schijf niet meer
(...)
Kun je ons iets meer vertellen over die update en hoe dat verlopen is? Wat heb je precies wel/niet gedaan?
Los van de vraag: heb je de boel al eens opnieuw opgestart?

Tijd voor glasvezel in Apeldoorn? Praat en denk mee in een speciaal topic.

• Rene14
Hoi