Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet een systeem waar ik zowel mee kan gamen als werken. Momenteel heb ik nog geen pc waar ik mee kan gamen, dus alles is een vooruitgang! Ik hoef de games ook niet per se op de maximale instellingen te spelen. de games die ik graag zou willen spelen op de setup zijn erg variërend: Battlefield, Call of Duty, GTA, Red Dead Redemption 2, Assassins Creed, Sims, Fall Guys, maar ook oude games als Wolfenstein ET of RCT
. Daarnaast gebruik ik sporadisch Adobe Photoshop of InDesign.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro zou mooi zijn. Uiterste prijs is 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een Philips 328E9FJAB monitor (1440p/75hz) en een Logitech G300s muis. Wel ben ik ook nog op zoek naar een mechanisch toetsenbord, ik heb nu de Logitech G915 op het oog, maar ik sta open voor suggesties!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige desktop - zie lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil geen gigantische kast op m'n bureau. Daarnaast hecht ik ook geen waarde aan RGB.
Ga je overklokken?
Ik ben wat dat betreft een gigantische noob - dus ik ga voor nee (?)
Wat verwacht je van ons?[i]
De onderstaande lijst heb ik zelf samengesteld, dus ik ben benieuwd of ik de goede keuzes heb gemaakt, of dat jullie nog tips hebben! Zo heb ik bijvoorbeeld geen idee of dit moederbord wel een goede keuze is voor deze processor? Of kan ik beter voor een andere gaan? Dus ik ben heel erg benieuwd naar jullie suggesties voor betere opties of keuzes.
Het moet een systeem waar ik zowel mee kan gamen als werken. Momenteel heb ik nog geen pc waar ik mee kan gamen, dus alles is een vooruitgang! Ik hoef de games ook niet per se op de maximale instellingen te spelen. de games die ik graag zou willen spelen op de setup zijn erg variërend: Battlefield, Call of Duty, GTA, Red Dead Redemption 2, Assassins Creed, Sims, Fall Guys, maar ook oude games als Wolfenstein ET of RCT
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro zou mooi zijn. Uiterste prijs is 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een Philips 328E9FJAB monitor (1440p/75hz) en een Logitech G300s muis. Wel ben ik ook nog op zoek naar een mechanisch toetsenbord, ik heb nu de Logitech G915 op het oog, maar ik sta open voor suggesties!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige desktop - zie lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil geen gigantische kast op m'n bureau. Daarnaast hecht ik ook geen waarde aan RGB.
Ga je overklokken?
Ik ben wat dat betreft een gigantische noob - dus ik ga voor nee (?)
Wat verwacht je van ons?[i]
De onderstaande lijst heb ik zelf samengesteld, dus ik ben benieuwd of ik de goede keuzes heb gemaakt, of dat jullie nog tips hebben! Zo heb ik bijvoorbeeld geen idee of dit moederbord wel een goede keuze is voor deze processor? Of kan ik beter voor een andere gaan? Dus ik ben heel erg benieuwd naar jullie suggesties voor betere opties of keuzes.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 314,90 | € 314,90 |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G | € 799,- | € 799,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 62,61 | € 62,61 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X53 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 105,- | € 105,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 130,10 | € 130,10 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.741,31 |