Toon posts:

Asus Geforce 3 8200 De Luxe kopen of wachten?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ff een vraagie ik ben van plan om binnenkort mijn huidige videokaart (tnt2) te gaan vervangen door een geforce3 kaart (asus 8200 de luxe), maar nou las ik ergens op internet dat er eind deze maand enkele nieuwe geforce3 chipsets uitkomen namelijk de geforce3 pro en ultra bij die nieuwe staan allerlei specificaties over 240mhz gpu en 240 en 250mhz ddr geheugen maar worden deze nieuwe kaarten dan sneller dan die asus 8200 die ik wil kopen of niet??
please advise me! :?

Verwijderd

Topicstarter
Was nog ff wat vergeten!
hoeveel mhz geheugen zit er eigenlijk op de asus 8200deluxe?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

er komt een langzamere versie van de GF 3 (Gf 3 MX) en een snellere ( naam wordt of GF 3 pro of ultra). Ook de Radeon 2 staat voor de deur die ongeveer net zo snel is (8500)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Je kan ff wachten misschien om te kijken hoe de Radeon8500 presteert, maar dat duurt nog minstens een maand voor die te krijgen is, maar het is het misschien wel waard.

Wat de GF3Pro/Ultra betreft, daar is nog niks officieel van bekend, maar daar zal over een maand ook wel wat van bekend worden gemaakt.

Op de Asus zit 3,8 ns DDR.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eigenlijk voor eind van de maand een nieuwe videokaart hebben en ik kan die Asus 8200 de luxe voor weinig krijgen maar ik las ergens dat er een ultra of pro versie uitkomt dus ik denk ik vraag het ff maar ik denk dat ik die asus toch maar ga kopen daarmee kan ik de komende tijd wel weer mee vooruit! :)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Als je die Asus voor weinig kan krijgen, gelijk kopen :)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk ik die asus direct kopen maar toen las ik iets over die nieuwe types en toen dacht ik van als er nu iets meer dan 900 voor neerleg maar er over een paar weken een beter type uitkomt baal ik natuurlijk wel ff!
maar ik koop hem nu toch maar, en anders koop ik volgend jaar wel weer een nieuwe :)

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik zou zeggen kopen die kaart, ik heb een al een tijdje en ik ben er erg tevreden over:)

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Oud topic
reageren is nu een beetje nutteloos

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Inderdaad vrij nutteloos ja.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.