Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:01
Afgelopen weekend heeft mijn vrouw een nieuw hoesje voor haar S20 FE (aankoopdatum oktober 2021) gekocht en toen zij het oude hoesje van haar telefoon haalde, zag zij een rare vlek aan de bovenkant (zie foto). Heeft iemand een idee waardoor dit kan ontstaan of wat voor vlek dit is? Voor een grotere foto, klik hier

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6tHqFUYl.jpg

Beste antwoord (via Extigo op 14-06-2022 10:40)

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Lijkt er inderdaad op dat de coating van de glassic achterkant heeft losgelaten bij het eraf halen van het hoesje. Qua werking zal dit geen invloed hebben.
Is het nieuwe hoesje doorzichtig? Zo niet zou ik het nieuwe hoesje er gewoon omdoen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lijkt wel of de achterkant is losgetrokken

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Lijkt er inderdaad op dat de coating van de glassic achterkant heeft losgelaten bij het eraf halen van het hoesje. Qua werking zal dit geen invloed hebben.
Is het nieuwe hoesje doorzichtig? Zo niet zou ik het nieuwe hoesje er gewoon omdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kan ook zijn dat het vorige hoesje nog niet helemaal goed aansloot, waardoor er wrijving ontstond met deze beschadiging als gevolg. Ik zou me er niet zo druk om maken. Gewoon een hoesje er omheen dat niet transparant is en niemand die het ziet ;) uiteindelijk is een telefoon een gebruiksvoorwerp en zal deze op de duur beschadigen.

Heb overigens op mijn s10e ook allerlei beschadigingen zitten aan de achterkant, terwijl ik hem altijd in een bookcase cover heb. Ik vermoed dat het zandkorreltjes/vuiltjes zijn die er tussen komen en als een soort schuurpapier werken. Het is daarom niet zo dat een hoesje je telefoon nou per definitie goed beschermt... Alleen met vallen op de grond zal het wel beter beschermen dan helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:01
@Hackus, @Gismo1979 en @Palomar, dank jullie wel. Ik ben gerust gesteld.

Helaas kan ik maar een als beste antwoord neerzetten.

[ Voor 26% gewijzigd door Extigo op 14-06-2022 10:40 ]