Beste Tweakers,
Voor mijn collega zijn we aan het kijken om een systeem samen te stellen die hij wilt gaan gebruiken om te gamen en 3D modelleren. Hij heeft hiervoor de volgende vragen beantwoord:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en 3d modelleren
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 excl btw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een ding heb ik zeker nodig dat is een wifi receiver.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hij moet World of Warcraft draaien op ze hoogste settings en hij moet Autodesk Inventor aan kunnen.
Ga je overklokken?
nee ik ga niet overclocken
We hebben zelf even een systeem samengesteld en willen graag jullie feedback hierop zodat we een definitief systeem kunnen samenstellen en bestellen. Zouden jullie ons hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Voor mijn collega zijn we aan het kijken om een systeem samen te stellen die hij wilt gaan gebruiken om te gamen en 3D modelleren. Hij heeft hiervoor de volgende vragen beantwoord:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en 3d modelleren
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 excl btw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een ding heb ik zeker nodig dat is een wifi receiver.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hij moet World of Warcraft draaien op ze hoogste settings en hij moet Autodesk Inventor aan kunnen.
Ga je overklokken?
nee ik ga niet overclocken
We hebben zelf even een systeem samengesteld en willen graag jullie feedback hierop zodat we een definitief systeem kunnen samenstellen en bestellen. Zouden jullie ons hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 422,90 | € 422,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z690 UD DDR4 (rev. 1.0) | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G | € 768,81 | € 768,81 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 215 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Netwerkadapters | Gigabyte GC-WBAX200 | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm | € 120,92 | € 120,92 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM1000x Zwart | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 106,56 | € 106,56 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.011,89 | ||