de voltage regulators van mijn Inno3d Tornado GeForce2 MX 400 PCI worden bloed heet. er zit een standaard heatsink op. als ik gewoon wat in windows rommel kun je die heatsink niet aanraken zo heet is ie. Is dit normaal? mijn 6ns geheugen is als ik het overklok (166@180) lang niet zo heet.
is op mijn geforce2 gts ook zo, is volgens mij normaal, raak de voltageregelaar in je voeding maar eens aan, wedden dat je een blaar krijgt!
Volgens mij krijg je ook een leuk kapsel erbijOp zaterdag 25 augustus 2001 21:10 schreef -OverSoft- het volgende:
is op mijn geforce2 gts ook zo, is volgens mij normaal, raak de voltageregelaar in je voeding maar eens aan, wedden dat je een blaar krijgt!
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
ik bedoel eigenlijk de heatsink op de voltageregelaar
ROTFLOp zaterdag 25 augustus 2001 21:24 schreef ReseT het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je ook een leuk kapsel erbij
Klok hem es terug, en draai daar een paar dagen mee.Op zaterdag 25 augustus 2001 21:07 schreef Jos_The_Boss het volgende:
de voltage regulators van mijn Inno3d Tornado GeForce2 MX 400 PCI worden bloed heet. er zit een standaard heatsink op. als ik gewoon wat in windows rommel kun je die heatsink niet aanraken zo heet is ie. Is dit normaal? mijn 6ns geheugen is als ik het overklok (166@180) lang niet zo heet.
Trouwens, als die bloed heet wordt, dan valt het wel mee hoor.
Bloed heeft een temperatuur van rond de 37 graden
Diamon heeft last van het warme weer, mijn tjippies in de boven kamer worden te heet.
D'r zullen weer een zooi losse contactjes zitten, die kortsluiting veroorzaken.
Afijn, maandag effe naar de reparateur lopen om dit te fixen.
Misschien is een stikstof koeling een idee.
And The Only One
dat warme weer is kut, ik kon mijn geheugen laatst niet verder dan 177 krijgen en nu naar de 183 zonder heatsinks (het is 6ns Hyundai)
ik denk dat de warmte van de voltage chip hetzelfde blijft omdat de stroom die erdoor loopt gewoon hetzelfde blijft ik heb n.l. niet met het voltage geklooid.
ik denk dat de warmte van de voltage chip hetzelfde blijft omdat de stroom die erdoor loopt gewoon hetzelfde blijft ik heb n.l. niet met het voltage geklooid.
Pagina: 1