I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Mobiel geeft nu aan dinsdag/woensdag de eerste levering te verwachten in beide kleuren. Of dat deze of volgende week moet zijn is niet duidelijk, maar ik verwacht volgende gezien dat aardig in lijn is met de andere data.
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Paarse versie staat nu ook op vandaag besteld morgen in huis bij BelSimpel.
Sony meld niet langer "binnenkort" maar enkel "waar te koop". Lijkt op een stille release?
[ Voor 16% gewijzigd door Cambionn op 14-06-2022 19:59 . Reden: extra info toegevoegd, wou niet nog een post maken ]
Edit:
Het is gewoon een Nederlands model, geen grijze import. Headphone claim was binnen een uur geaccepteerd.
[ Voor 25% gewijzigd door Cambionn op 16-06-2022 12:58 ]
Beetje off-topic hier, maar zo ver wordt hij minder warm dan mijn eerdere telefoons (laatste 2 waren de Xperia 1 II en Xperia XZ3)LocoPlace schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:44:
Ik zie de negatieve berichten over de temperatuur en 120-60 Hz throttling al tegemoet komen
Naast dat de wekker opeens 1,5 keer zo luid was en ik me vanochtend de pleuris wakker schrok, eigenlijk nog geen echte problemen tegen gekomen XD
Echter is er niets verzonden gisteren, heb ik ook niets ontvangen vandaag en staat er op de website nu dat ze 'deze week meer informatie verwachten'
Ik heb geen haast, maar so far wel een beetje blij gemaakt met een dooie mus.
EDIT: bij Belsimpel is de prijs opeens lager dan bij Mobiel.nl (ten tijde van bestellen niet het geval). Bestelling bij Mobiel.nl geannuleerd en nu bij Belsimpel besteld

[ Voor 13% gewijzigd door landcross op 16-06-2022 14:04 ]
Ik volgde het toestel via Amazon.de een paar dagen afgelopen week, hij stond toen op voorraad. Sinds een paar dagen is wel de listing helemaal verwijderd. Heb hem nu via Belsimpel besteld met een verlenging waar hij op voorraad staat. Zou hem maandag of dinsdag mogen ophalen denk ik (ik ga geen week ruzie maken met pakketbezorgers).LocoPlace schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:24:
Ik lees op reddit dat amazon ook massaal aan het uitstellen is, dus misschien dat er toch na de eerste batch leveringsproblemen zijn?
Iemand nog tips voor een lader van kwaliteit? Mijn laatste lader van Anker met QC 2.0 heb ik volgens mij 8 jaar gebruikt (en zal nog gebruikt worden elders). Nu is het tijd voor een nieuwe met USB PD. Stom dat ze juist dan beslissen om het niet meer te leveren nu de techniek is veranderd.
Update: toestel is onderweg, dus inderdaad nog steeds op voorraad bij Belsimpel.
[ Voor 4% gewijzigd door HakanX op 19-06-2022 22:21 ]
https://www.coolblue.nl/p...sb-poorten-20w-zwart.htmlHakanX schreef op zondag 19 juni 2022 @ 01:15:
[...]
Ik volgde het toestel via Amazon.de een paar dagen afgelopen week, hij stond toen op voorraad. Sinds een paar dagen is wel de listing helemaal verwijderd. Heb hem nu via Belsimpel besteld met een verlenging waar hij op voorraad staat. Zou hem maandag of dinsdag mogen ophalen denk ik (ik ga geen week ruzie maken met pakketbezorgers).
Iemand nog tips voor een lader van kwaliteit? Mijn laatste lader van Anker met QC 2.0 heb ik volgens mij 8 jaar gebruikt (en zal nog gebruikt worden elders). Nu is het tijd voor een nieuwe met USB PD. Stom dat ze juist dan beslissen om het niet meer te leveren nu de techniek is veranderd.
Zoiets, Coolblue keuze, 5 jaar garantie? En dan zowel USB a naar c en een USB c naar c kabel erbij. USB a voor gebruik in vliegtuig en auto en connectie oude computers. USB c naar c voor de toekomst, mijn laptop heeft bijvoorbeeld alleen nog maar USB c poorten.
Dank voor de moeite. Die is wel 20w, is zonde als dit toestel zelf al 30w ondersteund. Ik game op mijn telefoon, dus snel bijladen doe ik regelmatig op een dag, het liefst op maximale snelheid.swhnld schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:01:
[...]
https://www.coolblue.nl/p...sb-poorten-20w-zwart.html
Zoiets, Coolblue keuze, 5 jaar garantie? En dan zowel USB a naar c en een USB c naar c kabel erbij. USB a voor gebruik in vliegtuig en auto en connectie oude computers. USB c naar c voor de toekomst, mijn laptop heeft bijvoorbeeld alleen nog maar USB c poorten.
Ik heb hier meerder Sony laders liggen van voorgaande modellen (en al jaren geen laders bijgekocht naast m'n powerbank). Allen doen ze het nog vlekkenloos terwijl de oudste toch ook wel tegen die 8 jaar aan komen, als het er niet overheen gaat. Kwa snelladers heb ik enkel die van de Xperia 1 II en die is 18W, gezien ik juist zo min mogelijk snellaad (iets met levensduur van de batterij). Maar ik zie op hun website dat ze nu ook 30W laders aanbieden.HakanX schreef op zondag 19 juni 2022 @ 01:15:
[...]
https://www.sony.nl/electronics/accessoires/xqz-uc1
[ Voor 6% gewijzigd door Cambionn op 20-06-2022 16:36 ]
Ik krijg laders ook niet kapot hoor en zijn één van mijn favoriete hardware, kan er nooit teveel van hebbenCambionn schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:34:
[...]
Ik heb hier meerder Sony laders liggen van voorgaande modellen (en al jaren geen laders bijgekocht naast m'n powerbank). Allen doen ze het nog vlekkenloos terwijl de oudste toch ook wel tegen die 8 jaar aan komen, als het er niet overheen gaat. Kwa snelladers heb ik enkel die van de Xperia 1 II en die is 18W, gezien ik juist zo min mogelijk snellaad (iets met levensduur van de batterij). Maar ik zie op hun website dat ze nu ook 30W laders aanbieden.
https://www.sony.nl/electronics/accessoires/xqz-uc1
Toestel vandaag opgehaald trouwens. Ik zie jullie verder in de ervaringen topic de komende tijd
Update: Hij is binnen
[ Voor 36% gewijzigd door Cambionn op 18-07-2022 11:16 ]
Edit: was een dagje te vroeg, zojuist mail gehad dat ie onderweg is

[ Voor 14% gewijzigd door Bucephalus op 27-07-2022 10:25 ]
Ik kan me niet herinneren dat dit met eerdere toestellen is gebeurd, iig niet vanuit Sony zelf (de gratis koptelefoon lijkt wel een traditie te zijn met Sony). Enkel de algemene prijsverlaging die na verloop van tijd altijd plaats vind.Dutchy007 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:44:
Ben benieuwd of er nog een additionele actie komt gezien nu de koptelefoon actie is afgelopen. Iemand al iets gehoord? A là Samsung cashback ofzo...