Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Ik zie zojuist dat bij BelSimpel de zwarte versie op voorraad is (morgen in huis). De paarse staat nog 2 week voor. Heb zelf een pre-order staan voor de paarse daar, dus moet nog even wachten maar wellicht tijd voor een topic. Dit topic kun je ervaringen uitwisselen over pre-orderen en levering van de telefoon.

Info die ik kan vinden zo ver:
  • Sony zelf geeft enkel aan "binnenkort"
  • BelSimpel claimed de zwarte op voorraad te hebben, morgen in huis. Paars staat 2 weken voor
  • MediaMarkt noemt 26 juni
  • CoolBlue noemt 1 juli
  • Mobiel noemt geen tijd, enkel pre-order
  • Amazon UK noemt 16 juni, Amazon DE noemt 18 juni
  • Verschillende news-sites & blogs bronnen noemen 16 juni voor UK & Europe, september voor US

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoPlace
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 02-04 13:08
Zelf een witte versie besteld bij amazon DE (omdat deze niet in NL te krijgen is via de gangbare resellers), release was in eerste instantie 11 Juni maar is inderdaad verschoven naar 18 Juni (met als delivery date een week later ergens). Ik ben benieuwd wanneer hij komt, er zullen wel supply chain issues zijn geweest voor de verschillende kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Ik vind het ook wel interessant dat BelSimpel de zwarte al zou hebben. Gezien ik hem in omliggende landen ook nog niet zie en Sony nog niks heeft gemeld is grijze import ook onwaarschijnlijk denk ik? Benieuwd of iemand daar besteld heeft en hem al heeft of toch bericht dat het later komt.

Mobiel geeft nu aan dinsdag/woensdag de eerste levering te verwachten in beide kleuren. Of dat deze of volgende week moet zijn is niet duidelijk, maar ik verwacht volgende gezien dat aardig in lijn is met de andere data.

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Interessant genoeg opeens bericht dat mijn telefoon morgen komt?! Zal me benieuwen, maar vertrouw het nog niet helemaal tot ik een daadwerkelijk verzendbericht heb 🙃.
Paarse versie staat nu ook op vandaag besteld morgen in huis bij BelSimpel.

Sony meld niet langer "binnenkort" maar enkel "waar te koop". Lijkt op een stille release?

[ Voor 16% gewijzigd door Cambionn op 14-06-2022 19:59 . Reden: extra info toegevoegd, wou niet nog een post maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoPlace
Ik denk het wel, wellicht was 1 Juli een zekerheidje en alles wat eerder komt is mooi meegenomen. In Duitsland word door sommige shops ook al geleverd las ik op reddit (helaas loopt amazon voor mij achter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wararak
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-03-2024
Paarse uitvoering via Belsimpel is onderweg naar mij toe. Ben zo benieuwd. 😃😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Ik heb hem inderdaad net binnen gekregen :D. Claim voor de koptelefoon ook net ingediend bij Sony, dus nu ff lekker mee rondspelen dan door naar het ervaringen topic :P .

Edit:
Het is gewoon een Nederlands model, geen grijze import. Headphone claim was binnen een uur geaccepteerd.

[ Voor 25% gewijzigd door Cambionn op 16-06-2022 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoPlace
Ik zie de negatieve berichten over de temperatuur en 120-60 Hz throttling al tegemoet komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
LocoPlace schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:44:
Ik zie de negatieve berichten over de temperatuur en 120-60 Hz throttling al tegemoet komen :P
Beetje off-topic hier, maar zo ver wordt hij minder warm dan mijn eerdere telefoons (laatste 2 waren de Xperia 1 II en Xperia XZ3) ;)

Naast dat de wekker opeens 1,5 keer zo luid was en ik me vanochtend de pleuris wakker schrok, eigenlijk nog geen echte problemen tegen gekomen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoPlace
Haha goed om hem recht te trekken, laten we dit inderdaad verder meenemem in de topic voor ervaringen. Alsnog bedankt voor je input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• landcross
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-08 21:38
Ik heb 'm bij Mobiel.nl besteld. Eerst stond er dat ie eind v/d maand verwacht werd. Toen kreeg ik deze week bericht dat ze de levering telefoons dinsdag of woensdag zouden ontvangen. Gisteren werd er zelfs nog via de klantenservice gezegd dat ze 'm gisteren binnen zouden krijgen en ik 'm dus de volgende dag (vandaag dus) binnen zou krijgen.

Echter is er niets verzonden gisteren, heb ik ook niets ontvangen vandaag en staat er op de website nu dat ze 'deze week meer informatie verwachten' :'(

Ik heb geen haast, maar so far wel een beetje blij gemaakt met een dooie mus.

EDIT: bij Belsimpel is de prijs opeens lager dan bij Mobiel.nl (ten tijde van bestellen niet het geval). Bestelling bij Mobiel.nl geannuleerd en nu bij Belsimpel besteld 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door landcross op 16-06-2022 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoPlace
Ik lees op reddit dat amazon ook massaal aan het uitstellen is, dus misschien dat er toch na de eerste batch leveringsproblemen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HakanX
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-08 16:52
LocoPlace schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:24:
Ik lees op reddit dat amazon ook massaal aan het uitstellen is, dus misschien dat er toch na de eerste batch leveringsproblemen zijn?
Ik volgde het toestel via Amazon.de een paar dagen afgelopen week, hij stond toen op voorraad. Sinds een paar dagen is wel de listing helemaal verwijderd. Heb hem nu via Belsimpel besteld met een verlenging waar hij op voorraad staat. Zou hem maandag of dinsdag mogen ophalen denk ik (ik ga geen week ruzie maken met pakketbezorgers).

Iemand nog tips voor een lader van kwaliteit? Mijn laatste lader van Anker met QC 2.0 heb ik volgens mij 8 jaar gebruikt (en zal nog gebruikt worden elders). Nu is het tijd voor een nieuwe met USB PD. Stom dat ze juist dan beslissen om het niet meer te leveren nu de techniek is veranderd.

Update: toestel is onderweg, dus inderdaad nog steeds op voorraad bij Belsimpel.

[ Voor 4% gewijzigd door HakanX op 19-06-2022 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
HakanX schreef op zondag 19 juni 2022 @ 01:15:
[...]

Ik volgde het toestel via Amazon.de een paar dagen afgelopen week, hij stond toen op voorraad. Sinds een paar dagen is wel de listing helemaal verwijderd. Heb hem nu via Belsimpel besteld met een verlenging waar hij op voorraad staat. Zou hem maandag of dinsdag mogen ophalen denk ik (ik ga geen week ruzie maken met pakketbezorgers).

Iemand nog tips voor een lader van kwaliteit? Mijn laatste lader van Anker met QC 2.0 heb ik volgens mij 8 jaar gebruikt (en zal nog gebruikt worden elders). Nu is het tijd voor een nieuwe met USB PD. Stom dat ze juist dan beslissen om het niet meer te leveren nu de techniek is veranderd.
https://www.coolblue.nl/p...sb-poorten-20w-zwart.html
Zoiets, Coolblue keuze, 5 jaar garantie? En dan zowel USB a naar c en een USB c naar c kabel erbij. USB a voor gebruik in vliegtuig en auto en connectie oude computers. USB c naar c voor de toekomst, mijn laptop heeft bijvoorbeeld alleen nog maar USB c poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HakanX
swhnld schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:01:
[...]

https://www.coolblue.nl/p...sb-poorten-20w-zwart.html
Zoiets, Coolblue keuze, 5 jaar garantie? En dan zowel USB a naar c en een USB c naar c kabel erbij. USB a voor gebruik in vliegtuig en auto en connectie oude computers. USB c naar c voor de toekomst, mijn laptop heeft bijvoorbeeld alleen nog maar USB c poorten.
Dank voor de moeite. Die is wel 20w, is zonde als dit toestel zelf al 30w ondersteund. Ik game op mijn telefoon, dus snel bijladen doe ik regelmatig op een dag, het liefst op maximale snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• landcross
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-08 21:38
Ik ben zelf erg tevreden met de Anker Nano II. Zelf heb ik de 65W versie, maar er zijn ook 30 en 45W versies. Lekker compact :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
HakanX schreef op zondag 19 juni 2022 @ 01:15:
[...]
Ik heb hier meerder Sony laders liggen van voorgaande modellen (en al jaren geen laders bijgekocht naast m'n powerbank). Allen doen ze het nog vlekkenloos terwijl de oudste toch ook wel tegen die 8 jaar aan komen, als het er niet overheen gaat. Kwa snelladers heb ik enkel die van de Xperia 1 II en die is 18W, gezien ik juist zo min mogelijk snellaad (iets met levensduur van de batterij). Maar ik zie op hun website dat ze nu ook 30W laders aanbieden.
https://www.sony.nl/electronics/accessoires/xqz-uc1

[ Voor 6% gewijzigd door Cambionn op 20-06-2022 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HakanX
Cambionn schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:34:
[...]

Ik heb hier meerder Sony laders liggen van voorgaande modellen (en al jaren geen laders bijgekocht naast m'n powerbank). Allen doen ze het nog vlekkenloos terwijl de oudste toch ook wel tegen die 8 jaar aan komen, als het er niet overheen gaat. Kwa snelladers heb ik enkel die van de Xperia 1 II en die is 18W, gezien ik juist zo min mogelijk snellaad (iets met levensduur van de batterij). Maar ik zie op hun website dat ze nu ook 30W laders aanbieden.
https://www.sony.nl/electronics/accessoires/xqz-uc1
Ik krijg laders ook niet kapot hoor en zijn één van mijn favoriete hardware, kan er nooit teveel van hebben :) krijgen allemaal een 2e tot een 10e leven. De lader op hun website is overigens net zoals het hoesje nog niet te koop. Kijk al een aantal dagen naar verschillende laders en voor die prijs van €50 heb je trouwens laders van verschillende Chinese merken rond de 100W over meerdere poorten USB A & C en nog steeds klein. Moet alleen nog goede tests vinden die meer testen dan alleen laadsnelheid. Wil weten of de stroom wel "zuiver" is en geen electronica kapot gaat maken. Ik vind het overigens niet heel erg als ik na 2jr de batterij moet vervangen. Een kleine moeite, voor de grote gebruiksgemak van snelladen.

Toestel vandaag opgehaald trouwens. Ik zie jullie verder in de ervaringen topic de komende tijd :) Ben iig superblij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HakanX
Bovenstaande orginele lader is inmiddels bij Coolblue wel te bestellen. Het hoesje nog steeds niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Zojuist SMSje, maandag zou mijn koptelefoon moeten komen. Geleverd met DHL On Demand (heerlijke service van DHL Express, niet te verwaren met DHL Parcel wat een ander bedrijf is ;) ). Gezien het On Demand is kon ik mijn adress ook wijzigen naar mijn werk, dus als het goed is maandag mijn pre-order bonus binnen daar.

Update: Hij is binnen :D.

[ Voor 36% gewijzigd door Cambionn op 18-07-2022 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyMcDoom
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:37
Ik kreeg vanochtend bericht dat de koptelefoon onderweg was en 3 uur later had ik hem in handen. Snelle service van DHL, had ik niet verwacht. (Kan natuurlijk zijn dat de melding van verzending pas laat was verstuurd, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoPlace
20 Juni claim ingedient, nog altijd geen bericht gekregen (zit nu net over een maand). Lees berichten op reddit dat UK voorraad problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wararak
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-03-2024
Ook net een mail gehad, dat de koptelefoon onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 10:51
Ben benieuwd of er nog een additionele actie komt gezien nu de koptelefoon actie is afgelopen. Iemand al iets gehoord? A là Samsung cashback ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:39
Hoe lang duurt het ongeveer voordat de koptelefoon verstuurd wordt? 23 juni heb ik de aanvraag gedaan. Bevestigingsmail en alles gehad, claim status is "geweldig" volgens die site waar je je claimnummer in kan dienen...

Edit: was een dagje te vroeg, zojuist mail gehad dat ie onderweg is *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Bucephalus op 27-07-2022 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Dutchy007 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:44:
Ben benieuwd of er nog een additionele actie komt gezien nu de koptelefoon actie is afgelopen. Iemand al iets gehoord? A là Samsung cashback ofzo...
Ik kan me niet herinneren dat dit met eerdere toestellen is gebeurd, iig niet vanuit Sony zelf (de gratis koptelefoon lijkt wel een traditie te zijn met Sony). Enkel de algemene prijsverlaging die na verloop van tijd altijd plaats vind.

Pagina: 1