Hi Tweakers, voor iemand ben ik me al een tijdje aan het oriënteren op het gebied van Samsung smartphones in het mid-range segment (tot ~€500 euro). Nu heb ik een aantal smartphones gevonden waar ik wat vragen over heb.
Op basis van de onderstaande eisen heb ik een aantal smartphones gevonden
- goede camera (zo goed mogelijk op het gebied van fotografie)
- snelle SoC (moet minimaal een jaar of 3 á 4 meekunnen)
- redelijk tot goede accuduur
Selectie smartphones: https://tweakers.net/pric.../1734130;1612536;1781740/
- A52s
- A53
- S20 FE
- S21 FE
Ik twijfel voornamelijk tussen de A52s en de S21 FE. Ondanks de A53 nieuwer is presteert de camera minder goed dan die van de A52s en dan die van de S21 FE. Ook schijnt de A53 niet echt snel te zijn en gezien de toekomst is dat geen slimme keuze denk ik. Is het misschien de moeite waard om op de A53 s-variant te wachten? Of verwachten jullie geen verschillen waardoor deze smartphone een interessante optie wordt?
De grote vraag is, is het prijsverschil van bijna €250 (bijna twee keer zo duur) tussen de A52s en de S21 FE het waard? Of is de S20 FE de sweetspot?
De S20 FE is een interessante optie door de prijs, maar is het wel een slim idee om een smartphone uit eind 2020 te nemen met het oog op beveiligingsupdates?
Ik ben benieuwd naar hoe jullie hierover denken.
Op basis van de onderstaande eisen heb ik een aantal smartphones gevonden
- goede camera (zo goed mogelijk op het gebied van fotografie)
- snelle SoC (moet minimaal een jaar of 3 á 4 meekunnen)
- redelijk tot goede accuduur
Selectie smartphones: https://tweakers.net/pric.../1734130;1612536;1781740/
- A52s
- A53
- S20 FE
- S21 FE
Ik twijfel voornamelijk tussen de A52s en de S21 FE. Ondanks de A53 nieuwer is presteert de camera minder goed dan die van de A52s en dan die van de S21 FE. Ook schijnt de A53 niet echt snel te zijn en gezien de toekomst is dat geen slimme keuze denk ik. Is het misschien de moeite waard om op de A53 s-variant te wachten? Of verwachten jullie geen verschillen waardoor deze smartphone een interessante optie wordt?
De grote vraag is, is het prijsverschil van bijna €250 (bijna twee keer zo duur) tussen de A52s en de S21 FE het waard? Of is de S20 FE de sweetspot?
De S20 FE is een interessante optie door de prijs, maar is het wel een slim idee om een smartphone uit eind 2020 te nemen met het oog op beveiligingsupdates?
Ik ben benieuwd naar hoe jullie hierover denken.
[ Voor 12% gewijzigd door Boost9898 op 14-06-2022 10:04 ]