Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:54

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[XSX/PC] Ark 2 Topic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZvsGdNkdxkW_dhpZpnyaxM2lZU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XPDM8pPd0fAKeTKdmoq3jIoQ.png?f=user_large
Ontwikkelaar: Studio Wildcard
Uitgever: Studio Wildcard
Platforms: Series X|S, Windows.
Release-datum: Juni 2023

Ark 2 wordt een third-person game met "Souls-like melee combat" en een hele AI-vijandelijke kracht om tegen te vechten in PvE. Met andere woorden, het klinkt behoorlijk anders dan de originele Ark: Survival Evolved. Melee-gevechten vergelijkbaar met FromSoftware's Souls-spellen, met "Target-lock, blokken, ontwijkingen, combo's, wankelen en speciale aanvallen", met een focus op de vaardigheden van de speler. Ark 2 zal ook een hele vijandige AI-kracht bevatten, de Aratai genaamd, die "op je jaagt en je aanvalt terwijl ze op hun eigen getemde wezens rijden, terwijl ze menselijke indringers uit hun wereld proberen te verdrijven."

De originele Ark is gebouwd rond spelers die dinosaurussen maken, opruimen, bevechten en temmen op een gedeelde server. Ark 2 klinkt in veel opzichten als een meer traditionele, verhalende game — en speelt zich af op een geheel nieuwe planeet, «waar inheemse flora en fauna worden overspoeld door invasieve oerwezens, afkomstig van een uitgestorven aarde

Revolutionaire cross-platform modding: Volledig stapelbare, door de gebruiker gemaakte mods voor nieuwe wezens, items en gameplay-functies, met kaarten gedistribueerd over alle platforms - inclusief op Xbox - en ondersteuning voor gemodificeerde servers mogelijk gemaakt via officiële mod-ondersteuning door mod.io"

Component-based item crafting: Bouw wapens en gereedschappen uit een reeks verschillende modules om hun uiterlijk en functionaliteit aan te passen - miljoenen mogelijke combinaties stellen spelers in staat om hun eigen unieke uitrusting te maken! Specifieke materialen zullen het uiterlijk van items verder beïnvloeden, met meerdere resource-opties in unieke regio's van de wereld."

Dynamische wereldgebeurtenissen: Natuurlijke en onnatuurlijke gebeurtenissen vinden altijd plaats in de gamewereld, onafhankelijk van je aanwezigheid! Je keuzes om te beslissen of je met deze evenementen wilt communiceren, zullen beloningen of uitdagingen opleveren."

Trailers

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
ARK 2 - Xbox & Bethesda Games Showcase 2022

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FctHYkBma0ksHPmh39WxnRNVCUU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/mLg2Fh7wBvsMaA5MC8ng3K2f.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4a4EfwXuyarfXfc5-swg3Omcbw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/e0HM7VYlsT8kOhHM7ERV7LNm.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mqMgTAKH9yWYKaxwupFcX_6ESo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/VLMYGGjriFYe6X85HQdL7fV6.png?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje..
^ Naar boven ^

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 17-06-2022 11:45 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-07 18:45
Ben super benieuwd naar de game, Hopelijk gaat de nieuwe speelstijl bevallen en blijft een pve server met vrienden ook leuk. Hoop dat de AI hierin niet te vervelend is qua aanvallen en raids.

Kijken hoe het PVP element is als er eenmaal server opgezet kunnen worden!

Na aardig wat uren in Ark Survival Evolved te hebben gaan er in Ark 2 waarschijnlijk ook wel aardig wat uurtjes zitten.

We hebben nu nog steeds een PVE server draaien waar we met vrienden op aan het spelen zijn! Blijft leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
MustacheNick schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:37:
Ben super benieuwd naar de game, Hopelijk gaat de nieuwe speelstijl bevallen en blijft een pve server met vrienden ook leuk. Hoop dat de AI hierin niet te vervelend is qua aanvallen en raids.

Kijken hoe het PVP element is als er eenmaal server opgezet kunnen worden!

Na aardig wat uren in Ark Survival Evolved te hebben gaan er in Ark 2 waarschijnlijk ook wel aardig wat uurtjes zitten.

We hebben nu nog steeds een PVE server draaien waar we met vrienden op aan het spelen zijn! Blijft leuk.
Ik heb Ark laatst weer geïnstalleerd en voor het eerst op de Series X gespeeld, wat is dat een verschil met de Xbox One X zeg pff.. Maar ik ben toen een officiële server gejoined en 20x dood gegaan voordat ik iets verder kwam met een kampvuur, maar al vrij snel stond er weer een dino voor me neus en dood..

Toen heb ik de game er weer af gegooid ondanks het een geweldige game is en ik hem graag af en toe weer wil spelen, vind het super tof om te lezen dat jullie een PVE server hebben draaien en er wel zoveel plezier aan beleven. Want het is en blijft echt een heel lastig spel als je new game begint :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-07 18:45
G_Dragon schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:42:
[...]

Ik heb Ark laatst weer geïnstalleerd en voor het eerst op de Series X gespeeld, wat is dat een verschil met de Xbox One X zeg pff.. Maar ik ben toen een officiële server gejoined en 20x dood gegaan voordat ik iets verder kwam met een kampvuur, maar al vrij snel stond er weer een dino voor me neus en dood..

Toen heb ik de game er weer af gegooid ondanks het een geweldige game is en ik hem graag af en toe weer wil spelen, vind het super tof om te lezen dat jullie een PVE server hebben draaien en er wel zoveel plezier aan beleven. Want het is en blijft echt een heel lastig spel als je new game begint :D
Mee eens, Wij hebben een vriendengroep met gezamelijk 8000 uur in de game waarmee we nu PVE spelen. Dus de begin fase komen we eigenlijk altijd wel goed door. Iedereen heeft ook van nature zijn eigen rol waardoor we een soort van rolverdeling hebben.

1 persoon is voornamelijk bezig met builden van de base.
1 persoon is voornamelijk bezig met harvesten en helpen met builden.
1 persoon is bezig met Breeding en helpt met taming.
1 persoon is bezig met Taming en blijven zoeken naar betere dino's.
1 persoon is nieuw en leggen we een beetje alles uit. Die blijft liever bij de Base en helpt met builden/decoration.

Ik draai tevens ook 18 of 19 mods op de server om het spel wat beter te maken. Onder andere S+ structures en hogere stacks in Inventory. Daardoor blijft het spel ook leuk en voelt het beter aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
ARK 2 New Official Gameplay Trailer (4K)