Ik heb ook al een tijdje problemen met m'n MS-6330 (K7T Pro). Heb gisteren de BIOS geupdate van v1.6 -> v2.9. Lijkt nu goed te werken tijden CS spele. Wel moet ik in CS m'n resolutie zetten op 1024x768x16 anders raakt de boel onstabiel. Wellicht kan m'n TNT2-ultra kaartje 't niet aan, vreemd, want dezelfde kaartje doet wel goed op m'n DELL XPS T500 machine.
Ik geloof dat 't ook ligt aan de crappy onboard-soundchip, maar moet nog 't een en ander testen voordat ik 't zeker weet.
Btw, als je W2k wil installeren moet je de onboard-soundchip disablen, en dan kan kun je gerust w2k installere. Eenmaal geinstalleerd, enable je 't en ga je wat sounddrivers installeren.
Ohja, en dit nog, tijdens CS spelen krijg ik ook vaak Connection Probs, en pc hing volledig. Maar niet meer na 't updaten van BIOS :-p
Veel succes.
Op zaterdag 25 augustus 2001 20:57 schreef Timboke het volgende:
Hoi heeft iemand ook zo'n problemen met deze mobo en de chipset?
Ik heb deze mobo nu ruim een half jaar en 't heeft nog nooit optimaal gewerkt.. CounterStrike loopt om de haverklap vast

, win2 kan ik niet installeren als ik m'n bios update met de laatste versie

, en nog veeele stabiliteits problemen..

Ik ga maandag weer terug naar Paradigit om ff de garantie z'n werk te laten doen
MSI zuigt!