Ik heb passieve speakers, welke ik als subwoofer ga inzetten.
Ik heb hiervoor apparatuur gekocht.
Ja, het zal vast wel anders kunnen, alleen in mijn situatie met alles inbouw kon het meeste alsnog niet... :-)
Ik heb nu de speakers met +/- speaker kabel bedraad.
Ik moet nu die + en - polen omzetten naar een RCA stekker.
Ik zoek eigenlijk een kabel, waar aan het uiteinde een RCA male plug zit,
maar waar de kabel niet geperst is.
Waar ik dus, net als een speaker kabel, heel makkelijk de draad kan opsplitsen en strippen en waar de linker draad + is, en de rechter -...
Kan dus een converter kabel zjin. RCA male-to-xxx.
Die XXX boeit me niet. Die knip ik er af.
Iemand enig idee waar je zoiets kunt vinden? Waar dus + en - duidelijk gescheiden zijn en niet in 1 draad geperst zijn?
Ja, je kunt ook een RCA kop solderen en ja, er zijn ook van die dingen waar je een speaker kabel in kunt klemmen, maar die wil ik niet.
Mijn vraag is dus specifiek:
kent iemand een kabel RCA-to-whatever, waar de + en - niet in 1 PVC omhulsel zitten geperst, maar makkelijk te scheiden zijn?
Ik heb hiervoor apparatuur gekocht.
Ja, het zal vast wel anders kunnen, alleen in mijn situatie met alles inbouw kon het meeste alsnog niet... :-)
Ik heb nu de speakers met +/- speaker kabel bedraad.
Ik moet nu die + en - polen omzetten naar een RCA stekker.
Ik zoek eigenlijk een kabel, waar aan het uiteinde een RCA male plug zit,
maar waar de kabel niet geperst is.
Waar ik dus, net als een speaker kabel, heel makkelijk de draad kan opsplitsen en strippen en waar de linker draad + is, en de rechter -...
Kan dus een converter kabel zjin. RCA male-to-xxx.
Die XXX boeit me niet. Die knip ik er af.
Iemand enig idee waar je zoiets kunt vinden? Waar dus + en - duidelijk gescheiden zijn en niet in 1 draad geperst zijn?
Ja, je kunt ook een RCA kop solderen en ja, er zijn ook van die dingen waar je een speaker kabel in kunt klemmen, maar die wil ik niet.
Mijn vraag is dus specifiek:
kent iemand een kabel RCA-to-whatever, waar de + en - niet in 1 PVC omhulsel zitten geperst, maar makkelijk te scheiden zijn?