Ik zoek een?
Router:
Mijn netwerk is iets uitgebreider dan normaal.
Op het moment gebruik ik een Tp-Link Archer AX6000 maar sinds mijn internet abonement is verhoogd naar 1000Mbps valt regelmatig internet weg, ook op de apparaten die met lan kabel zijn verbonden aan de router.
Nu staan de TP-Link routers er om bekend dat als ze erg warm worden dat de verbinding wegvalt, dus op het moment vermoed ik dat dit ook de oorzaak van de problemen is.
Nu schrijf ik dus regelmatig gegevens van 1 NAS naar de ander, of naar de desktop en tablet.
Dit zijn veel files of grote mappen, welke allemaal door de router moeten worden afgehandeld/doorgegeven.
De router krijg dus regelmatig best wat voor zijn kiezen.
Mijn netwerk bestaat uit :
Via lan kabel :
1 TS 653B als opslag
1 TS251D voor download
1 desktop (zelfbouw)
1 TV (Samsung)
Draadloos:
2 telefoons (2* Samsung)
1 laptop (Lenova)
En een tablet (Microsoft Surface Pro
(
Wat is je budget?
Tussen de 200 en 400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst A-Merk, en actief gekoeld met een fan (zoals bv de Asus RT-AX89X)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals hier boven al aangegeven :
Bedraad 2 NASsen, een desktop en een televisie, draadloos 2 telefoons, een laptop en een tablet
Router:
Mijn netwerk is iets uitgebreider dan normaal.
Op het moment gebruik ik een Tp-Link Archer AX6000 maar sinds mijn internet abonement is verhoogd naar 1000Mbps valt regelmatig internet weg, ook op de apparaten die met lan kabel zijn verbonden aan de router.
Nu staan de TP-Link routers er om bekend dat als ze erg warm worden dat de verbinding wegvalt, dus op het moment vermoed ik dat dit ook de oorzaak van de problemen is.
Nu schrijf ik dus regelmatig gegevens van 1 NAS naar de ander, of naar de desktop en tablet.
Dit zijn veel files of grote mappen, welke allemaal door de router moeten worden afgehandeld/doorgegeven.
De router krijg dus regelmatig best wat voor zijn kiezen.
Mijn netwerk bestaat uit :
Via lan kabel :
1 TS 653B als opslag
1 TS251D voor download
1 desktop (zelfbouw)
1 TV (Samsung)
Draadloos:
2 telefoons (2* Samsung)
1 laptop (Lenova)
En een tablet (Microsoft Surface Pro
(
Wat is je budget?
Tussen de 200 en 400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst A-Merk, en actief gekoeld met een fan (zoals bv de Asus RT-AX89X)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals hier boven al aangegeven :
Bedraad 2 NASsen, een desktop en een televisie, draadloos 2 telefoons, een laptop en een tablet
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.