Gezocht, opvouwbare over/on-ear koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberFly
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:54
Ik zoek een koptelefoon die ik makkelijk mee kan nemen naar kantoor en andere locaties. Een opvouwbaar on-ear of over-ear model lijkt mij ideaal. Via de Pricewatch kom ik er niet uit, vandaar mijn vraag.

Open schelpen lijk mij het beste, dan kan ik mijn omgeving ook nog horen.

De koptelefoon heeft:
  • Budget van 100 euro
  • Opvouwbaar
  • Oorkussen van stof (dus geen kunst leer!)
  • Snoer, het liefst vervangbaar.
Voor dagelijks gebruik aan de computer heb ik een Sennheiser HD 439, de koptelefoon kan ik zonder problemen de hele dag dragen. Helaas is deze koptelefoon te lom om dagelijks mee te slepen.
Voor het elektronisch drummen heb ik een Byerdynamic DT 770 Pro, deze zit flink strak en kan ik daarom een uur of twee dragen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zelf heb ik YouTube: Boltune Active Noise Cancelling Headphones BT-BH010 - Unboxing and F...

Helaas zijn die er niet meer (nieuw) voorzover ik kan vinden. Misschien een 2de hands Bose quietcomfort? Staat me bij dat de 35? Een tijdje terug was afgeprijsd.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Eerste wat in me opkomt is de Anker Soundcore Q30. Hier een review: https://aartjan.nl/blog/anker-soundcore-q30-review/
Alleen die stoffen oorschelpen wordt een ding, dat heeft deze niet en zijn er ook niet zoveel.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyingdutchboy
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03:50
Ik heb een b&w p3 serie 1. Heerlijke koptelefoon en heb minder dan 100 euro betaald. Voldoet aan al jouw eisen, maar zal heel moeilijk worden hier nog aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberFly
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:54
The Eagle schreef op zondag 12 juni 2022 @ 18:11:
Eerste wat in me opkomt is de Anker Soundcore Q30. Hier een review: https://aartjan.nl/blog/anker-soundcore-q30-review/
Alleen die stoffen oorschelpen wordt een ding, dat heeft deze niet en zijn er ook niet zoveel.
Ik weet dat mijn wensen het overgrote deel van de producten uitsluit, daarom vraag ik ook om advies. Je kan namelijk niet filteren op het type oorschelp en opvouwbaar snapt de Pricewatch ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

CyberFly schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:48:
[...]

Ik weet dat mijn wensen het overgrote deel van de producten uitsluit, daarom vraag ik ook om advies. Je kan namelijk niet filteren op het type oorschelp en opvouwbaar snapt de Pricewatch ook niet helemaal.
Dat snap ik :)
Daarom ook mijn opmerking; je zegt "geen kunstleer!" met een uitroepteken, maar ik weet natuurlijk niet hoe hard die eis echt is. Knockout criterium of niet (must have vs should have :))

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1