Waar bestel ik complete binnendeuren?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberFly
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-06 16:24
Mijn binnendeuren zijn aan vervanging toe en daarom zoek ik een webshop waar ik gemakkelijk binnendeuren kan bestellen. Ik heb geen zin om te klussen en zoek daarom complete deuren of zo compleet als mogelijk.
Op verschillende sites lees ik bijvoorbeeld dat ik gaten moet boren voor het slot van de wc-deur, daar heb ik dus geen zin in.

Op welke webshop kan ik gemakkelijk complete deuren bestellen? Naast voordeeldeuren.nl ben ik nog geen andere shops tegengekomen.

Ik zoek een standaard opdek binnendeur zoals deze.
https://www.voordeeldeuren.nl/detail/svedex/sl1/superlak

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02:32

MLLL

Palm Treo 650

Gaatje boren met een speedboor 22mm is geen rocket science.

Ben al heel wat deuren tegengekomen in mijn leven maar die gaten dien je toch echt zelf te boren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 21:52
Heb je de bouwmarkten gecheckt? Daar kun je met voorgeboorde slotgaten bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:30

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

Ik heb laatst deuren besteld van svedex bij homingxl. Ik hoefde alleen de meegeleverde pauwmelles erin te schroeven en het beslag re bevestigen. Even goed de stappen volgen bij bestelling en alles zit op de juiste plek.

Maar volgens mij is dat niet anders bij andere webwinkels. En altijd even prijsvergelijken. Toen ik bestelde was homingxl een van de goedkopere.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput