Ik heropen de topic airco

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crust
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-01 11:05
Bonne... ik zal uitbreiden.

Mijn broer zei dat in nederland(ik ben dus BELG, andere wetgeving) een airco kopen goedkoper uitkomt in de tijd dat hij rondkeek. Nu vragen welke webshop is vragen wat hij 2 jaar geleden at op woensdag de 15de april.

Hoe sterk die airco moet zijn hoeft niet te sprake te komen want dat was de vraag niet. Ik weet zelf al hoeveel kw die moet zijn voor de kamer die ik beoog. Dat was mijn vraag ook niet.

Mijn broer weet het NIET anders zou ik het niet vragen. Of denk je dat ik voor men plezier een topic erover opendoe dan? Hallo? 8)7

Wie goeie webshops kennen mogen me gegevens sturen dan kijk ik even uit. Merk is niet belangrijk. Zuinigheid van toestel en goeie specs wel. Maar goed dat hangt soms samen, soms ook niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Crust op 12-06-2022 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Sorry maar dit gaat het niet worden op deze manier. Even de sneer nog daar gelaten.

Shop reviews horen niet op het forum thuis, dan krijg je een opsom topic want iedereen heeft weer met andere goede ervaringen. Inhoudelijk technische vragen (zolang het niet gaat over handelingen die je niet zelf mag uitvoeren) zijn wel welkom, maar dat is niet direct wat je hier zoekt begrijp ik. En anders is daar helaas de informatie die je geeft te summier voor.

200 fish found!

Dit topic is gesloten.