Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje18
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-04 21:36
Ik ben al tijdje aan het overwegen om de GoPro max aan te schaffen voor mijn paardrijden en vakantie op een andere manier vast te leggen

Ik heb al beetje op internet lopen kijken naar de ervaringen met de lens bescherming voor op de gopro max de meningen over de kwaliteit en duurzaamheid lopen behoorlijk uit een
Zijn er hier misschien mensen die meer ervaring hebben met de doorzichtige bescherm kapjes voor de GoPro max?

Als dit bericht niet goed staat of niet kan hoor ik het wel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan1995
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik heb een actioncam met doorzichtige behuizing. Ik zie zelf geen vermindering van kwaliteit als ik de actioncam in de plastic behuizing gebruik. Ik wil er wel bij vermelden dat ik alleen in 1080p film. Als je 4K filmpjes maakt moet de lens en behuizing natuurlijk aan hogere eisen voldoen.

Dus ik zou het aanraden om te gebruiken. Je kan altijd later nog besluiten om de case weg te laten, als je handiger bent geworden in het gebruik van de camera. Maar als je camera onder het stof zit na een rit, dat zou zonde zijn.

Ik zie plastic cases rond de 50 euro. Kan je een voorbeeld geven van een behuizing die je overweegt? (een productpagina van een webwinkel ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje18
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-04 21:36
Inmiddels al keuze gemaakt voor de insta 360

Het zou gaan om bijvoorbeeld deze dingen
Die van de GoPro max zijn volgens kwa materiaal gelijk
https://www.cameranu.nl/n...nsta360-one-x2-lens-guard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan1995
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 06-12-2022
Prima, succes met video's maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:01
Goede aanschaf de One X2, maak je mooie filmpjes mee. De lens guards beïnvloeden de beeldkwaliteit wel enorm, met name bij direct zonlicht. Bij elke 360 graden camera zijn de lenzen erg kwetsbaar, dus als je risico loopt is iets mindere kwaliteit beter dan een beschadigde lens.