Kom niet in instellingen van tv na installeren Ziggo Next

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerNerd23
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 27-11-2023
Beste Tweakers

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb vandaag de Ziggo next mediabox geïnstalleerd. Ik ben erg tevreden over de mediabox. Alleen heb ik 1 probleem ik kom nu niet meer in de instellingen/Home menu van mij tv als de mediabox aan staat. Als ik de mediabox uitzet dan kan het wel gewoon. Voorheen gebruikte ik de Horizon box daar kon ik wel gewoon in de instellingen/Home menu komen als de box aan stond. Met deze box kan dat dus niet heeft iemand een idee hoe dat komt? Ik weet niet of het wat uitmaakt maar toen ik de Horizon box gebruikte en de tv aanzette stond er boven het scherm even HDMI 1 nu staat er HDMI 1 tuner 1 ( mediabox ) Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Media box is de Ziggo Next

Tv weet ik niet precies ( een Sony KDL maar precieze model weet ik niet )

Mvg

Edit
( ik zie net pas dat er een typfout staat in de titel moest staan van de tv )

Nog een edit: Ik heb de model van de tv opgezocht het is de Sony Bravia KDL-48R550C

[ Voor 9% gewijzigd door ComputerNerd23 op 12-06-2022 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Topic titel aangepast. Zoek er toch even het model nummer bij van de tv; doorgaans beperkt dat de zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:42
Dit heeft te maken met CEC, dan kun je aangesloten apparaten via de tv bedienen. Zoek eens in de instellingen van je tv of je ergens in kunt stellen dat de afstandsbediening altijd voor de tv wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerNerd23
S1NN3D schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:36:
Topic titel aangepast. Zoek er toch even het model nummer bij van de tv; doorgaans beperkt dat de zoektocht.
Gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerNerd23
hcQd schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:53:
Dit heeft te maken met CEC, dan kun je aangesloten apparaten via de tv bedienen. Zoek eens in de instellingen van je tv of je ergens in kunt stellen dat de afstandsbediening altijd voor de tv wordt gebruikt.
Ik kan dat nergens in de instellingen van de tv vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:42
Waarschijnlijk in het sync-menu, knop rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerNerd23
hcQd schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:54:
Waarschijnlijk in het sync-menu, knop rechtsboven.
Staat er ook niet bij :-(
Pagina: 1