Ik hoorde van men broer dat er in nl goeie webshops zijn die airco zelfbouwpakketen bieden tegen leuke prijs? Klopt dit? Wie weet er eentje met deftige prijzen en kwaliteit? Ik zou niet weten waar ze te vinden? De echt goeie, niet die van de adds.
vraag het even aan je broer.
ik ga ervanuit dat hij zelfinstallatie pakketen bedoeld ipv zelfbouwpakketen
wat vind jij een leuke prijs?
Wil je een trapkast koelen? of een 150m2 woonkamer?
wil je een spit of een multi split?
volgens mij moet je trouwens ook bij een zelfinstallatie een f-gassen monteur hebben om het ding in gebruik te nemen. (tenminste voorzover mijn herinneringen goed zijn)
ik ga ervanuit dat hij zelfinstallatie pakketen bedoeld ipv zelfbouwpakketen
wat vind jij een leuke prijs?
Wil je een trapkast koelen? of een 150m2 woonkamer?
wil je een spit of een multi split?
volgens mij moet je trouwens ook bij een zelfinstallatie een f-gassen monteur hebben om het ding in gebruik te nemen. (tenminste voorzover mijn herinneringen goed zijn)
[ Voor 27% gewijzigd door jack zomer op 11-06-2022 19:20 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Je mag ze wettelijk niet zelf in bedrijf stellen., dus je mag alles neerleggen en ophangen, maar vacuum trekken en daarna het gas erin laten lopen dus niet.
Vraag het trouwens even aan je broer.
Vraag het trouwens even aan je broer.
[ Voor 11% gewijzigd door Vorkie op 11-06-2022 21:53 ]
Je hebt ook voorgevulde split airco pakketten? Degene met een brede platte slang/snoer eraan? Of zijn de regels weer veranderd?
[ Voor 17% gewijzigd door Monkeydancer op 11-06-2022 19:29 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Zoiets is misschien wel wat. Officieel mag je deze niet zelf aansluiten, maar het kan wel.
https://www.phantomairco....12000-btu-tac-12chsd-xa71
https://www.phantomairco....12000-btu-tac-12chsd-xa71
Monoblock airco. Zit alles in 1 behuizing. Er is hier een heel topic over de Innova monoblock.
In mijn zoektocht ben ik ook wel leveranciers tegengekomen die een airco met compleet installatiepakket leveren en dan langskomen om de boel in gebruik te stellen. Dus gewoon even beter zoeken.
In mijn zoektocht ben ik ook wel leveranciers tegengekomen die een airco met compleet installatiepakket leveren en dan langskomen om de boel in gebruik te stellen. Dus gewoon even beter zoeken.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Airco's met propaanvulling mag je in principe zelf vullen.
Of je dat wilt is een tweede... En ze zijn nog niet echt goed verkrijgbaar.
Of je dat wilt is een tweede... En ze zijn nog niet echt goed verkrijgbaar.
Wij wilden eerst ook voor een zelfbouw gaan en dan op zoek naar iemand die hem af kan vullen.
Ik kan alvast verklappen dat het in veel regio's vrij lastig is om een "erkend" iemand te vinden die dat wil doen. (want dat zijn vrij weinig inkomsten voor die persoon)
Uiteindelijk hebben we het volledig uitbesteed aan een partij. Uiteraard duurder, maar we hadden wel binnen 2 maanden airco
Ik kan alvast verklappen dat het in veel regio's vrij lastig is om een "erkend" iemand te vinden die dat wil doen. (want dat zijn vrij weinig inkomsten voor die persoon)
Uiteindelijk hebben we het volledig uitbesteed aan een partij. Uiteraard duurder, maar we hadden wel binnen 2 maanden airco
veel is hier offtopic. Ik vraag om webshops.
Ik vond de eerste suggestie "vraag het even aan je broer" anders behoorlijk goed.
Daarnaast proberen mensen je te waarschuwen voor de mogelijke nadelen van zelfbouw, maar daar weet je broer natuurlijk alles van
Daarnaast proberen mensen je te waarschuwen voor de mogelijke nadelen van zelfbouw, maar daar weet je broer natuurlijk alles van
Zoals andere aangeven wordt er wat meer inzet verwacht op Tweakers als je een topic start. Voor meer info zie Het algemeen beleid #quickstart . Daarnaast gaan we ook geen advies geven over handelingen die door een erkende F-gassen gecertificeerde installateur moet gebeuren.
Dit topic sluit ik.
Dit topic sluit ik.
200 fish found!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.