[Android] Plots geen toegang meer tot Outlook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooieboot
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 24-08-2023
Mijn vraag
Op de Android telefoon van mijn dochter, maar ook als ik de Outlook app installeer op een ander Android apparaat, heb ik sinds vandaag geen toegang meer tot het account. Ik krijg dan het volgende scherm te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ga0yApuvFbicYIwXUwC1csSmgA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UtmU2qKqbM47IknA6LfgpTnN.jpg?f=fotoalbum_large

Relevante software en hardware die ik gebruik
Outlook app uit de Android playstore
Op de volgende apparaten getest Archos Oxygen 68XL, POCO F5, POCO X3 PRO

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
App diverse malen gedeinstalleerd en geinstalleerd op verschillende telefoons. Op de aangegeven website staan geen apps instellingen, wel heb ik alle instellingen doorgenomen en uitgezet wat uit kon. Ook heb ik in de Microsoft Family Safety app alle restricties uitgezet, ook alle restricties in Google Family Link app. Als ik via de browser inlog op zowel laptop als telefoon, krijg ik de melding niet en werkt het wel gewoon. Het lijkt zich dus echt in de combinatie Outlook app op Android en een Microsoft account te zitten.

Beste antwoord (via F_J_K op 11-06-2022 11:49)

• mooieboot
Dit kan niet ingesteld worden in het account profiel van het kind zelf en/of de parental app.
Navigeer naar:

https://account.microsoft.com/family

Klik op de puntjes in de rechterbovenhoek bij het betreffende kind en klik op "Toestemmingen beheren", vervolgens klik je rechts op "De toegang tot apps van derden beheren voor dit kind".

Het is bijzonder vreemd dat deze 'verborgen' toestemming plots benodigd is zonder enige communicatie hieromtrent, maargoed weer 2 uur nuttig besteed vandaag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:13
Even contact opnemen met een van je ouders? /s

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooieboot
Hi Bad Brain,

Ik ben de ouder.

Inmiddels heb ik diverse oudere APK's geprobeerd, maar dit biedt ook geen soelaas.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• mooieboot
Dit kan niet ingesteld worden in het account profiel van het kind zelf en/of de parental app.
Navigeer naar:

https://account.microsoft.com/family

Klik op de puntjes in de rechterbovenhoek bij het betreffende kind en klik op "Toestemmingen beheren", vervolgens klik je rechts op "De toegang tot apps van derden beheren voor dit kind".

Het is bijzonder vreemd dat deze 'verborgen' toestemming plots benodigd is zonder enige communicatie hieromtrent, maargoed weer 2 uur nuttig besteed vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

..edit: of ik keek niet goed :P

[ Voor 105% gewijzigd door F_J_K op 11-06-2022 11:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)