Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred62
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11-06-2022
Gisteren op mijn POCO X3 Pro een POCO Launcher RELEASE-4.38.0.4907-06101759 gehad.Sindsdien zijn mij apps verdwenen van het startscherm en kan ook niet scrollen naar de andere apps.Krijg steeds de melding op mijn. startscherm:POCO Launcher stopt steeds, foutenrapport naar Mi sturen voor analyse?Of ik nu op melden of annuleer druk er verandert niets.Zij er andere forumleden die dit hebben en wat is de oplossing?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik:MIUI Global 13.0.1
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:alleen maar zitten googelen maar geen oplossing gevonden.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:29
Cache geleegd van de Poco launcher? Via instellingen apps, dan Poco launcher?

Al geprobeerd die update te verwijderen? Via instellingen apps, dan Poco launcher?

Werkt beide niet, dan kun je Nova launcher installeren als alternatief? Dan gebruik je een andere launcher en daarmee ben je van het Poco launcher probleem af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• belinned
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-08-2023
Deze ochtend hier ook grote paniek bij de vrouw. Hetzelfde probleem als hierboven. Gelukkig kan je nog in de instellingen: Door bovenaan van boven naar beneden te swipen en dan rechtsboven instellingen te kiezen.
Dan kan je de volgende tutorial volgen:
YouTube: how to fix poco launcher keeps stopping | poco launcher has stopped
Dit loste het probleem bij mijn vrouw op. Al haar tabbladen zijn wel verdwenen, maar ze kan tenminste weer terug op haar smartphone.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred62
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11-06-2022
Probleem opgelost, dank je Belinned,super.