.nl / Thuisaccu 5.12kwh ( Venus E V151, CT003( net niet ) met V114 of shelly gaat wel , digitale meter ESMR5 ) / Hoymiles solar en nu marstek nr2 gen 2? per april 2025
die speech recognition service moet ik even google.
je moet dan handmatig de opname starten en stoppen?
[ Voor 16% gewijzigd door Maxwp op 10-06-2022 23:55 ]
.nl / Thuisaccu 5.12kwh ( Venus E V151, CT003( net niet ) met V114 of shelly gaat wel , digitale meter ESMR5 ) / Hoymiles solar en nu marstek nr2 gen 2? per april 2025
Ja klopt, in de app stel je in op Voice Recognition als bron, en dat moet je dan activeren in toegankelijkheids in instellingen.Maxwp schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:52:
ok dus zonder dat je hem op de speaker hoeft te zetten, beide partijen op te nemen.
die speech recognition service moet ik even google.
Je kan de app laten draaien, en met auto-record neemt hij dan gesprekken op.
[ Voor 9% gewijzigd door Soldaatje op 10-06-2022 23:57 ]
maar dit zal dan ook wel met andere meer betaalbare samsungs uit de A range en adriod 12 moeten lukken den ik. jammer is wel je weet niet of ze dit met een update ineens weghalen.
Werkt op een OnePlus 8T. Is niet plug en play je moet de guide gebruiken en wat ADB werk doen.
Whatsapp call weet ik niet of die meegenomen wordt maar die calls negeer ik standaard (Whatsapp zit achter authenticatie).
Opnames worden automatisch gestart als je zelf een oproep start of gebeld wordt. Daarna krijg je een overzicht in de app met alle oproepen welke je kan rangschikken op verschillende manieren.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
helaas weinig reactiesLankHoar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:35:
Kom na langere tijd apps proberen en sleutelen aan instellingen ook bij dit topic uit. Helaas lijkt geen enkele call recorder app te werken op mijn Galaxy S21 en de S20 van mijn vrouw. Heeft er nog iemand een goede tip qua app? ADB werk en lastige instellingen vind ik wellicht te moeilijk, maar kan het proberen mocht ik niet een OOTB oplossing kunnen vinden.
je zou zeggen dat meer mense dit zouden willen en dat lees ik ook wel zo hier en daar
maar echt duidelijk niet
enige wat ik beetje heb denk ik weet uit te vinden is dat je een custom rom kan installeren op telefoons als die van oppo of zo maar verder niet meer in gekeken door tijd gebrek
Custom rom ben ik niet vies van, maar zolang ik nog ondersteuning heb vanuit de fabrikant vind ik dat persoonlijk wat te ver gaan. Mochten er nog andere tips zijn, dan hoor ik dit ook graag. Het is soms wel erg handig namelijk.Maxwp schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:00:
[...]
helaas weinig reacties
je zou zeggen dat meer mense dit zouden willen en dat lees ik ook wel zo hier en daar
maar echt duidelijk niet
enige wat ik beetje heb denk ik weet uit te vinden is dat je een custom rom kan installeren op telefoons als die van oppo of zo maar verder niet meer in gekeken door tijd gebrek
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
zeer vaak ook noodzakelijkLankHoar schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:03:
[...]
Custom rom ben ik niet vies van, maar zolang ik nog ondersteuning heb vanuit de fabrikant vind ik dat persoonlijk wat te ver gaan. Mochten er nog andere tips zijn, dan hoor ik dit ook graag. Het is soms wel erg handig namelijk.
ten eerste om afspraken vast te leggen
ten 2e om zo niet alles te hoeven op te schrijven en onthouden
en dan nayuurlijk zodat je makkeljk achteraf zaken weer terug kan vinden