Autoradio bekabeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:45
Ik heb een 2din radio gekocht voor mijn Giulietta (2011). contact gehad met een webshop, zij hebben mij een lijst gegeven met benodigde onderdelen. Zij hadden zelf ook al een radio geinstalleerd in een Giulietta van hetzelfde bouwjaar, dit zou dus allemaal moeten passen.
Ik trek net de orginele radio eruit, en krijg de kabels dus niet passend. Zie foto.
Links de nieuwe stekker, rechts de bekabeling van de auto. Onderaan de orginele radio.
Is iemand bekend met dit type stekker?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yyLYOrF86KE2sTfx0Y_iA7XDfLY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CNZnF1fBrKZTFAfWf2pYw9Da.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
volgens mij zit er nog iets van een hulpstuk om de stekkers heen? welke er nog weer af moet?
en dan bedoel ik die stekkerset die vanaf de oude radio gekomen is ;-)

[ Voor 28% gewijzigd door SMSfreakie op 10-06-2022 22:06 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:06
Kun je daar geen verloopstekker voor kopen? Ik heb ooit eens een andere radio in een Getz gebouwd en daar kon ik online toen een verloop voor vinden. Dat paste anders ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door CrystalViriS op 10-06-2022 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:45
SMSfreakie schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:04:
volgens mij zit er nog iets van een hulpstuk om de stekkers heen? welke er nog weer af moet?
en dan bedoel ik die stekkerset die vanaf de oude radio gekomen is ;-)
Ik krijg dit met geen mogelijkheid los. Ik kan daar aan de bovenkant wel iets verschuiven, maar ik kan dan niet trekken. Misschien morgen nog even proberen met wat hulp handjes. ;) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ehTK0pwhLFYYCC0liuCz-70RF84=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bCzo82m1VPnm5xoXoHjwpDMg.png?f=user_large

Het lijkt me niet dat er nog een verloopstekker tussenmoet, dit is namelijk al een verloopstekker van connects2 met een ISO uitgang.

Edit: Ze hebben me de verkeerde stekker verkocht, schijnbaar heb ik een Quadlock stekker nodig omdat ik een RadioNav in de auto heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Voggy op 12-06-2022 09:10 ]