Hoe kan ik door mij geopende topics sluiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copitano
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02-10 20:52
Heel uitgebreid hoef ik de vraag denk ik niet te omschrijven. De vraag is heel simpel:
In de loop der tijd heb ik een aantal topics geopend, vaak met een vraag. Als de vraag een keer bevredigend beantwoord is zou het topic in principe gewoon gesloten kunnen worden.
Maar ik heb nog niet kunnen vinden hoe ik dat dan moet doen.
Hoe/waar doe ik dat? Of kan ik dat niet zelf?
Het zelfde geldt eigenlijk voor een aangemaakt topic met bijvoorbeeld een typo in de titel. Die zou je dan willen verwijderen en opnieuw aanmaken. Staat anders zo knullig.
Ook dat heb ik niet kunnen uitvinden hoe dat gaat.
Idem?

Elga | Valliant eco TEC plus VHR 30-34/5-5L | Kamstrup 602 |Nodo OTGW | Raspberry Pi 3B+/4B+|RFXcom rfxtrx433xl | UniFi netwerk | PVoutput 8.625 kWp

Beste antwoord (via Copitano op 10-06-2022 21:38)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:22

DukeBox

loves wheat smoothies

In principe worden topics nooit gesloten. Soms bij het nutteloos kicken wordt dit wel eens gedaan. Voor een typo in de titel kan je op 'repporteer' klikken zodat een mod deze kan aanpassen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:22

DukeBox

loves wheat smoothies

In principe worden topics nooit gesloten. Soms bij het nutteloos kicken wordt dit wel eens gedaan. Voor een typo in de titel kan je op 'repporteer' klikken zodat een mod deze kan aanpassen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Copitano
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02-10 20:52
DukeBox schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:37:
Thanks voor de snelle response ;)

Elga | Valliant eco TEC plus VHR 30-34/5-5L | Kamstrup 602 |Nodo OTGW | Raspberry Pi 3B+/4B+|RFXcom rfxtrx433xl | UniFi netwerk | PVoutput 8.625 kWp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
DukeBox schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:37:
Niks aan toe te voegen.

Dit topic is gesloten.